Geluksvogel *ahum*

24418_533514240006103_320255941_n_large

Vandaag even geen post zoals normaal. Ik heb vandaag namelijk een herkansing & heb dus flink moeten leren. Ja, ik weet dat ik eigenlijk moet voorwerken, maar daar had ik de tijd niet voor. Tenminste ik heb veel tijd nodig voor het leren, ik begin enorm vroeg van te voren. Ook schrijf ik erg vaak ’s morgens nog een post voor die dag of maak ik ze af. Op maandag & dinsdag begin ik namelijk pas om 11uur, maar sta ik wel op om 8uur, maar op de andere dagen moet ik er wel vroeg uit dus doe ik dit om m’n ritme een beetje in één lijn te houden!
Maar sinds zaterdag ben ik ook al helemaal niet lekker en was het afwachten wanneer ik nou echt ziek ging worden. Omdat ik vandaag m’n herkansing ( se’s ) heb ben ik maandag & dinsdag maar thuis gebleven. Zo kon ik en er voor zorgen dat ik niet zieker werd & goed leren. Oja, en dan kon ik ook wel even wat tijd besteden aan m’n blog. Maar dat kon dan alleen voor die dag.. Maar ik had net zo goed wel naar buiten kunnen gaan.. Want je denkt toch niet dat ik een keer geluk heb hé! Uitgerekend vandaag word ik wakker met koorts, dichte neus & weer keelpijn.. En dat terwijl ik gisteren alleen een beetje liep te snotteren, meeeeeh….

tumblr_lx3nhrezM31qdl9dfo1_1280_large

Dus straks om 15u heb ik mijn herkansing voor wiskunde & ga ik er wel gewoon voor! Het is alleen balen, want je kan je gewoon minder concentreren & dat heb ik juist zo nodig bij wiskunde, want de kleinste dingetjes zijn alweer 1 punt.. Wiskunde is ook het vak waardoor ik vorig jaar met 0,3 te weinig zakte & wat nu juist zo goed gaat. Voor mijn eerste se had ik een 6,8 (30%) & de voorkennistoets een 8,3 (10%) ! Gelukkig kan ik dus wel een keer een wat lager cijfer halen, als de volgende dan weer een 5,5 is, dat stelt me dan wel weer gerust. Maar juist omdat het zo goed ging wou ik nu weer voor die dikke 6 gaan! Maar goed, we houden de moed er in! Ik ga helemaal knallen & daarna heb ik een gezellig avond met vriendlief! Duimen jullie voor me?

Dan nog heel kort even iets anders! Ik wou weer een tag doen, maar er zijn er op dit moment veel te veel leuke tags.. Jullie mogen dus kiezen!

– Fashion Favorites (voorbeeld)
– This or that, a mans opinion (Deze maar dan volgens vriendlief)
– Beauty Blogger (voorbeeld)
– First Things (voorbeeld)

Ook wel leuker voor jullie om te kiezen, want jullie leren mij hierdoor beter kennen! Dus wel even laten weten welke ik moet gaan doen hé! Oh, en je kan nog mee doen aan de winactie!

Fingers crossed!

Liefs, Maaike

 

Bloglovin – YouTube – Twitter – Instagram

15 gedachtes over “Geluksvogel *ahum*

  1. Jasmine zegt:

    Ah het zit je echt helemaal niet mee, wat naar. Wel knap van je dat je gewoon je best gaat doen! de Fashio Favorites tag lijkt me wel interessant om je zien in te vullen.
    Succes!

  2. Monique zegt:

    Spannend hoop dat je toets goed is gegaan
    en beterschap meis..
    Ik kan niet kiezen, doe ze allemaal maar 😉 hihih
    nee als ik moet kiezen ben ik wel benieuwd naar de This or that, tag.. die staat bij mij trouwens ook al even op mn to-do list 😉

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

