On it’s way!

ebay

Whoopsie.. Ik kon het weer eens niet laten. Maar Ebay heeft dan ook wel heel veel  en hele leuke dingen voor heel weinig te koop! Ik neem dus regelmatig een kijkje op Ebay om te zien of mijn favoriete verkopers weer wat nieuws hebben. Ik heb nu niet zo veel besteld, maar mijn watch/love list op Ebay puilt uit! Maar er moeten keuzes gemaakt worden & dit keer koos ik voor deze leuke spulletjes.

Normale studs/spikes 30x – $2.13 / €1,59

Sterretjes  50x – $2.27 €1,70

Rivet studs 50x  – $1.66 €1,24

bunny hoesje – $2.55 €1,91

water druppel cover – $3.99 €2,99

armband – $3.39 €2,54

statement ketting – $1.99 €1,49

uilenketting – $2.25 €1,68

bird/brief ketting – $2.00 €1,50

Yess, ook ik ga lekker aan de slag met studs. Je hebt ze in nog meer verschillende vormpjes en maten, maar nu koos ik voor deze. Ook weet ik al een klein beetje wat ik wil gaan doen! De twee telefoon hoesjes zijn voor mijn ‘nieuwe’ telefoon de iphone 3GS. Die nam ik over van een kennis, omdat mijn telefoon iedere keer vastliep & ik geen zin had om op een 3e keer te wachten & ik dan pas een nieuwe zou krijgen van Samsung. Dus nieuwe telefoon, nieuwe hoesjes! De bunny is voor de fun en zal ik thuis gebruiken & die met de druppeltjes kan er altijd omheen. En dan de leuke sieraden, hier heb je zó veel van op Ebay & hier kan ik nooit uit kiezen. Voor nu werden het deze cuties & volgende maand (of zo) mogen er weer 5 van m’n love/wishlist afstrepen, hihi! Als de pakketjes aankomen maak ik natuurlijk een unboxing & foto’s zodat we kunnen zien hoe het er in het echt uit ziet! Ik kan in ieder geval niet wachten!

Liefs, Maaike

Bloglovin – YouTube – Twitter – Instagram

18 gedachtes over “On it’s way!

  1. Monique zegt:

    Wow super leuk! ik vind die armband met de vrouw er op echt super tof! ik heb zelf ook een paar sieraden van deze stijl laatst besteld. De ketting met de brief en vogel staat ook al een tijdje op mn wishlist.. Erg leuk en ik ben benieuwd naar je unboxing, vind ik altijd leuk om te zien 🙂

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

