Shoplog – Nieuwe Catrice & Essence producten!

Ein-de-lijk heb ik dan ook nieuwe producten van Catrice & Essence kunnen bemachtigen! Ze waren hier ontzettend laat & vanalles was ook al meteen weg! ): Kijk maar gewoon naar de video!

Erg jammer dat sommige dingen al weg waren, maar heb nu ook wel weer even genoeg! Sorry dat ik de prijzen niet goed wist, maar soms is dat echt een raadsel op het bonnetje! Ook is het filmpje niet echt goeie kwaliteit, maar het is ook niet echt een boeiende video, hihi. Jullie weten nu wat ik heb gekocht van de nieuwe collectie & kan je in je reactie achterlaten waar je graag een review van wilt zien!

Zijn jullie eigenlijk al geabonneerd op mijn YouTube kanaal? Ik heb bijna 300 abonnees & dus komt er bijna een leuke winactie! Klik op de video om bij mijn kanaal te komen!

Thanks for watching! ♥

Liefs, Maaike

10 gedachtes over “Shoplog – Nieuwe Catrice & Essence producten!

  1. Lies zegt:

    Hele leuke aankopen en ben zelf ook wel heel benieuwd naar de make up sponge van Essence. Ik ga zelf eind deze week even kijken bij een grote Kruidvat, maar ben bang dat alles wat ik graag wil hebben al wel uitverkocht zal zijn haha.

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

