Inspiratie: Hair bows

2b988886788f11e2b09522000a1f9363_7_large

Strikken, ik vind het prachtig! Maar eigenlijk vooral bij anderen.. Soms probeer ik het in m’n haar te doen, maar het staat dan voor geen meter. Maar toch wil ik een keer een kapsel maken met een strikje erin, dus deed ik inspiratie op! Op weheartit & tumblr kun je genoeg foto’s hiervan vinden. En eenmaal begonnen met zoeken naar mooie kapsels met strikken, kon ik niet meer stoppen..

En wat vind jij het mooiste staan? Een strik met steil of krullend haar? Blond & bruin? Los of bij een knot? Je haar normaal met een strikje of je haar ook nog ingevlochten? Strikje met een printje of zonder printje? Ik vind het allemaal op een andere manier mooi of zo. Alleen een heleboel gaat bij al niet lukken. Ik heb namelijk steil haar & ik kan al helemaal niet omgaan met dingen zoals haren invlechten! Toch ga ik me ook hierin maar eens verdiepen, want ik vind haardecoraties steeds leuker worden & wil het dan ook zelf gaan dragen!
Daarom heb ik gisteren Ebay een beetje afgezocht naar leuke strikjes & heb ik er een paar besteld! Binnenkort kun je hier dus mijn nieuwe aanwinstjes zien & misschien ook wel een leuk kapsel!

Wat vind jij van strikjes in je haar & draag je het zelf? 

Liefs, Maaike

Ps; Bekijken jullie ook mijn eerste artikel van vandaag, het is namelijk de laatste dag om mee te doen aan de winactie met Jewelryz !

12 gedachtes over “Inspiratie: Hair bows

  1. Jasmine zegt:

    Strikken maken alles meteen een heel stuk liever! Vind het eigenlijk wel bij iedereen staan, zelf draag ik soms ook wel een strik maar dan in de vorm van een speldje of diadeem.

  2. Lies zegt:

    Ik vind strikken ook altijd erg mooi staan bij anderen. Bij mezelf vind ik het toch altijd een beetje gek staan en kan er dan niet aan wennen als ik het bij mezelf zie.

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

