Winnaressen winactie Jewelryz!

20130219-115127.jpg

Vandaag is een erg leuke dag voor jullie op mijn blog. Vandaag ga ik de twee winnaressen bekend maken van de Jewelryz winactie!
Er deden lekker veel mensen mee, meer dan voorheen! Alleen was het nog wel een beetje uitvogelen wie voor welk sieraad ging. Er waren heel veel mensen die voor de schattige bird necklace gingen & wat minder voor de skull bracelet. Maar er waren ook mensen die geen voorkeur hebben aangegeven, die heb ik maar in de loting gedaan van de skull bracelet zodat er niet een te grote loting & een te kleine loting zouden ontstaan! Ook zeiden er een paar mensen als het echt niet anders kan wil ik ook wel de armband, ik heb hier over nagedacht hoe ik dit zou kunnen doen, maar heb hier niks mee gedaan. Dit omdat ik twee verschillende lotingen doe & als ik je in beide zou doen, maak je meer kans dan iemand anders. En dat is natuurlijk niet eerlijk! Misschien is dit vervelend & willen jullie gewoon weten wie er gewonnen hebben, maar gewoon even voor de duidelijkheid & dat ik geen gedoe krijg!

De winnaressen zijn geworden…..20130219-115119.jpg&

20130219-115133.jpg

Meiden, van harte gefeliciteerd met jullie prijs! Jullie hebben ook zo een mail van mij in jullie inbox zitten. Beantwoord die snel, dan kan ik het snel doormailen naar Jewelryz & liggen deze beauty’s zo snel mogelijk bij jullie op de deurmat!

Iedereen heel erg bedankt voor het meedoen! Er deden ongeveer 30 mensen mee & dat is een nieuw record! En als ik jullie dan toch aan het bedanken ben, bedank ik jullie maar ook gelijk voor het feit dat ik gisteren mijn 90e bloglovin volger erbij heb gekregen! Me iz soooooo happy! Ook jullie comments maken mij altijd heel erg blij & ook het contact met sommige vind ik ontzettend leuk!
Niet getreurd als je niet gewonnen hebt! Misschien ga ik wel iets leuks doen als ik de 100 bloglovin volgers heb bereikt & ik vind dat dat moet gebeuren voor mijn verjaardag! (26 maart) Dan heb ik nog een leuk verjaardagscadeau!

Liefs, Maaike

11 gedachtes over “Winnaressen winactie Jewelryz!

  1. Miss Sentinelli zegt:

    Gefeliciteerd meiden!!
    Maaike ik heb je trouwens genomineerd voor de Liebster Award (ik weet niet of je al een keer genomineerd was, maar in ieder geval bij deze ben je door mij genomineerd :), zie mijn site).

  2. Miss Sentinelli zegt:

    Gefeliciteerd meiden!
    Maaike ik heb je trouwens genomineerd voor de Liebster Award (ik weet niet of je al een keer genomineerd was, maar in ieder geval bij deze ben je door mij genomineerd :), zie mijn site).

Lief dat je een reactie achter wilt laten!