Music Favorite: Haim

Haim the band, ik vind ze awesome! Misschien heb je ze ondertussen al een keer voorbij zien komen bij mtv of dergelijke! Ik kwam ze in iedergeval tegen op youtube, hoe weet ik niet meer, waarschijnlijk gewoon via via & doorklikken. Ik was meteen verkocht aan hun muziek, hihi. Ik weet eigenlijk niet eens hoe lang ze al bestaan al die dingen, ik weet wel dat ze van mij nog wel wat meer nummers mogen maken! Het zijn 3 stoere meiden met een uitgesproken stijl, beetje stoer maar ook wel meisjesachtig met jurkjes en printjes, iets wat mij heel erg aanspreekt! Hun muziekstijl weet ik ook niet helemaal te omschrijven.. Het is niet echt pop, maar wel upbeat! Je zou het ook wel een beetje alternatief kunnen noemen.
Een tijdje geleden kwam ik ze al tegen & vond dat ik het aan jullie moest laten horen! Ik dacht echt dat ik een mooie ‘vonst’ had gedaan, maar helaas ze kwamen ook al voorbij op mtv. Niet echt helaas, want dat betekend dat veel mensen hun muziek tof vinden, maar onbekende bandjes e.d. zijn soms ook wel heel erg leuk ! Ook hebben ze een VEVO youtube kanaal, je weet wel waar alle grote sterren bij zitten.. Hier stond helaas alleen het eerste nummer bij. Dus ging ik nog eens zoeken en kwam ik bij hun eigen kanaal Haim The Band, daar waren wat meer nummers + achter de schermen filmpjes te vinden, maar ik vind het nog steeds te weinig. Ik zou zeggen zet de nummers aan & ga ondertussen andere blogposts lezen!

Don’t save me

Falling

Forever

En wat vinden jullie er van? Ik ben echt helemaal enthausiast & ga misschien ook wel een album van hun kopen of zo (als dat bestaat!). Ik ben dus behoorlijk fan geworden!
Kende jullie deze girl band al? En luisteren jullie naar dit soort muziek of een hele andere stijl? Ik zelf vind eigenlijk alles leuk & wissel lekker af, maar naar deze muziekstijl kan ik altijd luisteren!

Liefs, Maaike

 

Bloglovin – YouTube – Twitter – Instagram

8 gedachtes over “Music Favorite: Haim

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

