Pull&Bear wishlist

pullandbear

Sinds ik de Pull&Bear ontdekte in de binnenstad van den haag ben ik helemaal verkocht! Echt helemaal mijn stijl en misschien nog wel een stukje gewaagder, maar wat erg leuk is. En ook de prijzen erg fijn!

Wat ook wel grappig is aan de Pull&Bear is dat er niet echt een vaste collectie is & er dus vaker verschillende kledingstukken voorbij komen. Wel is het dan weer jammer als je dan toch nog iets wilt ruilen of het uitverkocht is in jouw maat. Daarom heb ik voor mezelf besloten dat als ik iets leuks zie ik het maar meteen moet kopen! Maar dan heeft de Pull&Bear weer veeeeeel te veel leuke dingen & is mijn rekening geen oneindige put.. Dus moet ik vanalles op een rijtje zetten & kijken wat ik nou echt het leukste vind (en misschien ook wel handig is? ^^). Daarom vandaag deze wishlist van de Pull&Bear, aan het einde zal ik jullie vertellen wat ik opzeker ga kopen!


Nu moet ik dus van mezelf kiezen welke dingen ik het meest leuk vind of echt nodig heb. Een shortje heb je nog lang niet nodig in dit koude kikkerlandje, maar stel dat ze straks niet meer te krijgen zijn… however! Ik ga sowieso voor de gympjes, ik ben echt helemaal verliefd op ze! Ook ga ik voor de top & shirt in de taupe kleur met het roze detail & de clutch! Iedere keer als ik die bekijk zegt mijn hoofd; MOEEEET HEBBEEENNNNN!! hihi.
Houden jullie ook zo van de Pull&Bear & zouden jullie een van deze items aanschaffen?

Liefs, Maaike

 

Bloglovin – YouTube – Twitter – Instagram

14 gedachtes over “Pull&Bear wishlist

  1. justjaxelle zegt:

    ik vind pull & bear echt geweldig ! helaas (of misschien gelukkig , voor mijn portefeuille) zit er hier geen dicht in de buurt , maar binnenkort wil ik nog wel eens een grote shoppingtrip maken ! 🙂 xoxo A.

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

