Spam je blog!

keep-calm-and-spam-your-blog-3

Het is jullie vast opgevallen dat ik weer eens lekker afwezig ben.. Het is gewoon weer eens lekker druk. Ja ik heb nu vakantie, maar er moet weer flink geleerd worden! Na mijn vakantie heb ik nog 1,5 week en dan begint de laatste se week van mijn laatste jaar! Daarbij komt nog eens dat mijn vader wel vrij is maar druk bezig is met iets anders. Een heel leuk iets, maar helaas mag ik nog niet vertellen wat! But le me is excited to! Mijn moeder is ook vrij (werkt in het onderwijs) maar heeft een flinke griep te pakken, dus zorg ik een beetje voor haar & het huishouden. Dat alles bij elkaar zorgt er niet echt voor dat ik veel tijd overhoud voor mijn blog & ik had er al zo weinig tijd voor.. meeeh! Maar ik wou toch dat er iets zou verschijnen op mijn blog & dus vandaag het spam je blog artikel!
Ik krijg steeds meer en leukere comments van jullie & ook weleens van mensen die zomaar op mijn blog terecht komen. Soms neem ik dan een kijkje, want voor allemaal heb ik vaak geen tijd. Maar ik wil jullie een beetje leren kennen & eens kijken wat jullie doen! Een aantal van jullie blogs volg ik ook, maar misschien volg ik er ook wel een paar waarvan ik niet weet wie de eigenaar is of zo.. ^^
Dus spam je blog lekker vandaag! En maak er lekker gebruik van, want dit is pas het tweede spam je blog artikel die online staat op mijn blog! Omschrijf lekker waar jouw blog over gaat & voor deze keer mag je er ook bij zetten als je een winactie hebt lopen! 3, 2, 1 ……………… GO!

Liefs, Maaike

 

Bloglovin – YouTube – Twitter – Instagram

14 gedachtes over “Spam je blog!

  1. kristelblogt zegt:

    Ik blijf van dit soort artikeltjes houden! Lekker andere blogs leren kennen.
    Ik blog sinds december weer. Dit keer op http://kristelblogt.wordpress.com. Hier kun je echt alles vinden over dingen die ik leuk vind. Dingen als beauty, lifestyle, muziek komen voorbij, maar ook gewoon dingen die ik meemaak krijgen zo af en toe een plaatje op mijn blog.

  2. jgjessie zegt:

    Eerst en vooral wens ik je veel succes met het leren – you can do it! Mijn blog kan je vinden op http://www.findinnerbeauty.com. Het is een Engelstalige blog met de klassieke beauty posts (hauls, products I’ve used up, product reviews,…), tags en dan ook wat “serieuzere” posts waarbij ik meiden wil helpen zich meer zelfzeker te voelen. Ik ben er nu ongeveer een maandje mee bezig en zou het dus heel leuk vinden om wat meer bezoekers te krijgen 🙂

  3. Mariette zegt:

    Me likes this! Mijn blog gaat vooral over lifestyle en fashion. Beauty zal je hier bijna niet vinden. Ik blog zo ong 3 x per week.

    Bezoek nu fashionbymariette.blogspot.com !

  4. justjaxelle zegt:

    Leukk !
    Wij zijn Axelle en Jill , en samen hebben wij een blog over fashion , beauty , nails , en lifestyle ! Meerdere keren per week verschijnt er een artikel online , dus kom zeker eens kijken 🙂 xoxo Axelle

  5. Sarandipity zegt:

    Ik reageer ook maar even hier! Mijn blog gaat over van alles wat ik doe / meemaak op het gebied van mode, lifestyle, travel, art, en is met name bedoeld als mijn plek om inspiratie e.d. kwijt te kunnen. Ook gooi ik er wel eens een outfit post door heen en doe ik veel aan reviews van mode collecties/trends.

    Nog geen winacties helaas, dat komt hopelijk binnenkort! Bij de 100 followers wil ik een winactie beginnen die van eruit gaat bij 150 followers!

    Zou het super vinden als je mijn blogje terug bezoekt!

    xoxo
    http://sarandasuzannaadriana.blogspot.com

  6. Anne zegt:

    Mijn blog is een lifestyle blog en ik schrijf er eigenlijk van alles.
    En er staat op het moment een winactie online, dus neem daar zeker een kijkje!

    xoxforeveryoung.blogspot.nl

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

