not enough time and too many things

Niet schrikken hoor, but I’m still alive!
Er staat nu vaker niks op mijn blog dan wel, dus niet zo gek als jullie je deze blog niet meer herinneren, haha. Het is wel allemaal met een goeie rede, maar toch wel heel stom. Voor nu hou ik het even heel kort & zal ik later uitleggen waarom dan allemaal! 

tumblr_mjho7pbN4l1rj9zh8o1_500_large
Ik heb wat prioriteiten moeten stellen, dat kan ik eindelijk ja, maar daar hoorde bloggen helaas even niet bij. School, familie & werk zijn toch wel de dingen die meestal voor gaan en uiteindelijk belangrijker zijn. Ik vind bloggen heel leuk hoor, maar het word niet mijn toekomst. En de afgelopen periode was er heel veel school, familie & werk. Vandaar. Maar dat ga ik dus nog wel een keer vertellen/uitleggen, het zijn namelijk ook hele leuke dingen! Ook moet ik dan jullie een beetje om hulp vragen, dusss…
Ik schrijf dit nu, omdat ik nu klaar ben met mijn tweede SE. Pas na het weekend op woensdag & donderdag heb ik nog twee se’s, biologie & Frans mondeling.. Dus vond ik dat ik nu toch wel even een beetje van me af mocht schrijven & ergens aan mocht denken! Over de afgelopen twee se’s heb ik in ieder geval een redelijk goed gevoel! Nu zal er dus weer iets regelmatiger een post verschijnen, yaaay! Jajaaa.. ik moet ook leren voor m´n laatste twee se´s maar in de vakantie heb ik wel wat kunnen doen, maar niet helemaal kunnen afmaken.. Dus nu kan ik de rest afmaken, daar is wel tijd voor.
Eigenlijk komt het er gewoon op neer dat ik heel veel dingen wil doen, maar te weinig tijd heb. En alle dingen die ik wil doen, wil ik dan ook nog eens perfect doen. Maar dat kan niet, dus moet je keuzes maken & het gewoon gaan doen. Iets wat ik eindelijk geleerd heb door m’n gesprekken over mijn faalangst, hier zal ik ook nog wel eens een keer over schrijven.

Dus, nu weten jullie dat ik nog leef & dat er weer wat te lezen zal zijn! Ook zal er een filmpje aankomen. Niet super duper kei gave dingen, maar wel iets!

Liefs, Maaike

6 gedachtes over “not enough time and too many things

  1. Yasmin zegt:

    Meid maakt toch niet uit! 24uur in een dag is ook veels te weinig. Doe gewoon lekker je ding en een blog zien we vanzelf wel verschijnen ^^ Good luck with everything!

  2. Kimberly zegt:

    Maakt niet uit meis! Er zijn nou eenmaal belangrijkere dingen op dit moment, en dat is veel belangrijker! We zien je vanzelf weer verschijnen zoals Yasmin zegt, veel succes!! ❤

  3. photopeach.com zegt:

    Hey! Quick question that’s totally off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My blog looks weird when browsing from my iphone 4. I’m trying to
    find a theme or plugin that might be able to resolve
    this problem. If you have any recommendations,
    please share. Cheers!

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

