Tag: I love spring!

tumblr_mk7eqx3Vae1rtd1r5o1_400_large

I looooooooove spring! Wie eigenlijk niet?! Heerlijk weer, nieuwe dieren & mijn verjaardag ^^ Het is dan nog niet zo te zien in Nederland, maar aan het einde van de week voorspellen ze al beter weer! Ook is het nog het begin van de lente & nog veel hoop! Maar ook tijd om deze ontezettend leuke tag in te vullen!

tumblr_mc7xmoE8011r9joxjo1_500_large

1. Welke nagellak kleuren draag jij het liefste in het voorjaar?
Fijne lichte kleurtjes, vooral pastel dus. Dat soort kleuren draag ik sowieso wel vaak, maar mint blauw/groen & roze zijn wel de ultieme voorjaarskleurtjes!

2. Hoe zie jij er op je paasbest uit?
Uhm.. Nouja wij doen niet echt aan pasen als in het christelijk feest. Maar we houden wel een uitgebreide brunch waarvoor ik me wel leuk aankleed & niet in m’n pyjama en duffe hoofd aan tafel zit.

tumblr_miw9zip0ge1qfs8xeo1_500_large

3. Als je aan de lente denkt, waar word je dan echt vrolijk van?
Als ik aan de lente denk, dan word ik blij van het zonnetje dat weer een beetje gaat schijnen, de kleine bloemetjes die uitkomen & de baby diertjes. Die drie kleine dingen laten de wereld al een stuk vrolijker uit zien.

4. Wat is jouw ultieme voorjaars parfum?
Oeff! Ik heb niet veel parfums & dus ook niet eentje die ik echt draag in het voorjaar. Ook is er maar een die ik al jaren opnieuw koop & dus all time favorite. Ik heb er nu 3 waarvan er 2 toch bestwel zwaar zijn, dus dan zou ik zeggen dat Ralph van Ralph Lauren de ultieme voorjaarsgeur is voor mij!

71951_265299173606297_89245312_n_large

5. Welke items in je kast bewaar jij speciaal voor de lente?
Ik best wel een hekel aan lange mouwen shirts, dus shirtjes/hempjes worden ook gewoon in de winter gedragen met een vest er overheen. Maar voor de jurkjes & broekjes (met of zonder panty) wacht ik toch wel tot het voorjaar is. Terwijl ik wel weer rokjes met een legging draag in de winter.. WEIRD!

6. Van welk nummer krijg jij spontaan de lente in je bol?
Dat is een hele goeie vraag & daar moet ik goed over nadenken! Ik wordt sowieso blij van nummers die vrolijke teksten hebben & lekker upbeat zijn! Year of summer is ook zo’n nummer en helemaal in. Normaal luister ik niet naar happy hardcore, maar ik vind dit wel kunnen (: Ook gaat dit natuurlijk over de zomer, maar daar ben ik ook zwaaaar aan toe!

7. Welke musthave hoop jij nog te scoren dit voorjaar?
Ik vond een voorjaarsmusthave een boucle jasje & die heb ik laatst ook gekocht in een mooie mint kleur! Veder vind ik neon en pastel gewoon heel gaaf & wil ik nog wel zoiets voor in het voorjaar/zomer. Ook een paar Vans staan heel hoog op het lijstje!

easter_eggs_8_large

8. Welke smaak paaseitjes is jou favoriet?
Bruin, puur of niet maakt niet uit, met een lekkere vulling zoals caramel, hazelnoot of creme vind ik enorm lekker. Maar ook de witte eitjes gaan erg snel  ^^

Deze super leuke tag kwam ik op veel verschillende blogs tegen, heel leuk om te lezen wat mensen antwoorden. Ook heel leuk om dus mijn eigen antwoorden te geven! Jullie mogen de tag natuurlijk ook overnemen & laat even weten als de tag hebt ingevuld, dan kom ik jouw antwoorden lezen! Ik zou graag Susan & Isabella taggen!

tumblr_mizt1jzcn11r0i9t4o1_500_large

Wat vinden jullie het leukst/fijnst aan de lente?

Liefs, Maaike

 

Bloglovin – YouTube – Twitter – Instagram

10 gedachtes over “Tag: I love spring!

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

