HAPPY BIRTHDAY TO ME !

tumblr_lvr4s0OTWn1qmdjeto1_500_large

Het is alweer 19 jaar geleden dat dit lente kindje op 26 maart geboren werd! 19 jongens, gewoon het laatste jaar met een 10 er in..! 19 is ook niet echt een spectaculaire leeftijd zoals 16, 18 & 21, maar toch gaat het een mooie dag worden. Vorig jaar had ik een hele mooie suprise party, dit jaar zal dat niet zo zijn en weet ik nog niet precies hoe ik mijn dag ga besteden.. Ik heb heel fijn vrij van school omdat er nog mondelingen gedaan moeten worden, maar ben ik ook gisteren avond (voor ik dit schreef) ziek geworden.. Meeeeeh! M’n broertje had maandag al dit heerlijk buikgriepje & ik heb het gewoon vrolijk over genomen..
De planning was eigenlijk om met vriendlief naar de stad te gaan om samen een cadeautje uit te zoeken & er een mooie dag van te maken. Hij zou eigenlijk al vanavond komen, maar daar ben ik echt te ziek voor. Ik moet dus nog maar zien hoe ik me morgen voel / ben.. ):

tumblr_mel0ctQ6Dj1rm4343o1_500_large

Maar hé, we maken er altijd wel iets leuks van! Dus vandaag is vast een hartstikke leuke dag. Later laat ik jullie nog wel weten hoe het is gegaan & wat voor leuks ik heb gekregen! En je weet het.. wie jarig is…………. TRAKTEERT! (;

LET’S PARTY, IT’S MY DAMN BDAY & NOTHING OR NOBODY WILL BRING ME DOWN! (:

Liefs, Maaike

16 gedachtes over “HAPPY BIRTHDAY TO ME !

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

