Woensdag, i love u!

1683_139338622910655_2031172389_n_large

Woensdag, wat hou ik toch van vandaag! Normaal gesproken niet, want dan zit ik tot lang op school en is het gewoon een saaie dag. Maar vandaag ben ik heel erg blij met woensdag. Het is de eerste ‘normale’ dag weer! Net voor mijn verjaardag was de laatste se periode & zijn de lessen heel erg geconcentreerd op het se. Ook hadden we nog de voorjaarsvakantie & de paasdagen die het ‘normale’ rimte ook een beetje verstoorde. De herkansingen zijn bij ons pas twee weken na de se periode.. Soms vergeet je dus bijna dat er nog een herkansing aan zit te komen! En als je van school naar huis gaat ben je weer bezig met school of in mijn geval ook met een heel leuk poject van mijn vader. Ook ben ik nu eindelijk weer een beetje beter. Met mijn verjaardag had ik buikgriep & daarna kreeg ik een kleine bijholte ontsteking..
Dit allemaal zorgt niet echt voor een normaal vast rimte en iedere dag was dus eigenlijk weer een verassing. Begrijp me niet verkeerd, ik hoef geen strak schema, maar soms was er niet eens een basis. Gewoon omdat dan m’n vader langer weg was & ik dus moest koken, ik ziek was en het dan iedere ochtend kijken is hoe het die dag weer is, ik vaak nog even iets moest doen voor thuis of juist bij m’n vader moest komen helpen. Ik probeerde wat te plannen, maar het kon niet eens door al die onverwachte dingen. Daarom deed ik het gewoon maar niet & heb ik ook weinig afgesproken e.d. gewoon omdat er iedere dag wel iets zou zijn waardoor het niet door zou kunnen gaan..
Ook koos ik er (soort van) bewust voor om even niet te bloggen. Precies het zelfde verhaal, ik wou het wel, maar er was gewoon niet regelmatig genoeg tijd voor of het zou opeens toch niet kunnen omdat ik dan weer iets extra’s moest doen. En onregelmatig blog posts laten verschijnen vind ik ook niet echt leuk.

tumblr_mkquxpPbk61qcv09ro1_1280_large

Daarom hou ik van woensdag, van vandaag. De se’s, m’n zieke kopje, de drukte voor m’n vaders project; het zit er allemaal op. Plus dat woensdag voortaan een korte dag is voor mij, voor zo lang ik nog school heb dan, hihi. Normaal ging ik woensdag van 9 tot kwart over 4 naar school. Dit kwam door Biologie waarvan ik de ‘avondopleiding’ deed, maar daar ben ik mee gestopt. Ik deed Biologie alleen maar omdat ik van mijn 6,4 op mijn eindlijst een 6,5 wou maken & dus een 7 zou komen te staan. Maar helaas dat is niet gelukt & dus ga ik daar ook geen examen(stress) in doen! Heerlijk zo’n korte dag! De andere se’s zitten er ook op, ik had een mooie 6 voor m’n wiskunde, waar ik echt héél blij mee ben! En ook Frans ging heel goed, ik kreeg een 5 voor m’n mondeling & 7,4 voor literatuur. Die 5 lijkt misschien niet hoog, maar ook hier ben ik heel trots op! Ik presteer altijd minder op se’s dan dat ik kan & in Frans mondeling ben ik gewoon echt niet goed. En wat mij nog trotser maakte was dat het een van de hoogste cijfers was van de klas.. U kiddin’ me?! Jaaa, blijkbaar ben ik toch niet minder dan de andere in onze klas! Ook ben ik nu zo goed als beter & heeft de duivelse holte ontsteking mijn hoofd verlaten! Over ‘mijn vaders project’ vertel ik jullie nog een andere keer, dat is te lang & dit wordt ook al veeeel te lang! Maar in ieder geval begint het nu heel erg vrom te krijgen & is er straks nog wel wat stress, maar het heeft wat meer structuur en weten we waar we aantoe zijn!

tumblr_mehaqePJIi1rp4hs3o1_250_large

En vandaag is het dus een fijne dag. Lekker kort school, normaal & zie ik ook gezellig m’n vriend weer. En na deze fijne dag kunnen jullie weer regelmatig een leuke post komen lezen! 

Misschien moet ik ook maar eens gaan bedenken wat we vanavond gaan koken.. Ideeën? Let me know! 

Liefs, Maaike

4 gedachtes over “Woensdag, i love u!

  1. Jasmine zegt:

    Wat een hectische dagen heb jij achter de rug, niet al te fijn tussen de SE’s en zieke dagen, maar echt geweldig dat je de zon erdoor kunt zien stralen! Misschien een lichte pasta met een lekker sausje, echt veel plezier nog met je dag!

  2. Mieke zegt:

    Jammer dat je zo weinig tijd hebt kunnen vinden voor je blog & dat je ziek was enz 😦 Ben ook heel benieuwd wat je vaders project is hihi! Hoop dat je snel weer wat leuks schrijft!

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

