Photo Diary – April ’13 #1

De vorige keer vond ik heel veel foto’s tegelijk toch niet zo handig & vind ik het zelf ook nooit zo leuk om te zien/lezen. Nu is de eerste helft van April alweer dik voorbij  en gaan we alweer richting de examens.. Maar laten we eerst maar eens kijken wat er in begin April gebeurde!
firstEasterrrr! Paasbrunch & ’s avonds gezellig gourmetten met opa&oma er bij! Dat is eigenlijk een traditie geworden, net als de Lindt chocolade konijntjes die mijn broertje en ik ieder jaar krijgen van opa&oma.  |  Goh, Maaike was weer eens ziek & op een of andere manier krijg ik dan ook pukkeltjes e.d. WEIRD! Ik maakte een mini knotje na het douchen en hoopte op een krullend resultaat, helaas het werkte niet.

second

Whoops, maccen met een van m’n vrienden. Dit is Yannick en wij houden wel vaker een gezellige middag om bij te praten e.d. (:  |  En als je de ene dag dan zo ongezond hebt gegeten, moet de lunch van vandaag wat beter.. Pesto, rucola & tomaat, YUMMAAAY!

third

Papa & broertje van huis betekend een heerlijk diner met mama! Heerlijk simpele pasta met zalm, rucola & saus!  |  BeautifulBijoux is een enorm leuke webshop & hier zullen jullie ook snel wat meer over lezen. Ik deed mee aan hun winactie op instagram.
Tip: volg hun ook op twitter en instagram voor regelmatig leuke winacties!

fourth

Spring is finally here! Eindelijk werd het weer eens warm & kon ik met volledig blote benen in de zon zitten, heerlijk zo in de serre!  |  En dit was de lucht die avond, BEAU-TI-FUL! In het echt waren de vliegtuig strepen nog veel mooier, ze leken bijna goud!

Begin April was iets minder, want ik moest nog een herkansing maken & dat terwijl ik weer eens vol zat door de pollen. Maar nu dat voorbij is & het zonnetje zich ook eindelijk volop laat zien in Nederland ben ik helemaal blij! Ook heb ik de blogkriebels weer helemaal te pakken!

Hoe was jullie eerste helft van April? See you soon! 

Liefs, Maaike

13 gedachtes over “Photo Diary – April ’13 #1

  1. Janna zegt:

    Dankjewel! Zo’n miniknotje ziet er ook heel leuk uit. Jammer dat het niet het resultaat gaf dat je wilde. Misschien lukt het met een vlecht?

    Ik heb net een post geschreven over de projectreis naar Oeganda, ik hoop dat je nog even langskomt x

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

