chaotische dagen

Jullie zullen wel denken: ‘lekker nieuw begin dan..’
Echt, ik ben heel goed in slecht timen, maar dit was echt wel heel slecht getimed om weer te beginnen met bloggen..
Het was sowieso niet de bedoeling dat ik gelijk iedere dag iets online zou hebben op mijn blog, maar dit is wel heel erg.
Ons rooster veranderd nogal vaak, waar we nu langzamerhand gek van worden. Dit komt omdat we maar een kleine opleiding zijn (30 mensen) en ze nog een beetje hun ‘draai’ moeten vinden. (En wij dus al helemaal!!) En omdat die lessen opeens weer eerder of juist later waren kregen we lekker een bergje huiswerk mee. Aangezien ik een muziekopleiding doe is dat naast uit de boeken leren ook veel spelen en oefenen. Ook had ik een heel druk weekend, ik ben amper thuis geweest. Ook heel leuk hoor, maar niet handig voor school & ik had gehoopt om te kunnen bloggen..
En alsof ik het nog niet druk genoeg had, brandde ook nog even een stukje van de accu van mijn laptop door. Ja hoor, ik heb gelukkig geld zat! *kuch*
Veder hebben wij nog een goede/snelle laptop in huis, maar die is van mijn moeder, dus niet continu beschikbaar. En ja.. school gaat dan ook voor.
Veder heb ik ook drukke maar leuke weekenden gehad met orkest repetitie + concertje, werken, oppassen, nieuwe gitaar kopen (waah!), uiteten met vriendlief, Dibevo vakbeurs bezocht & deed ik zaterdag mee aan een flashmob van mijn dansschool. Echt heel erg leuk allemaal, maar het vraagt ook om veel voorbereiding..
Ook komende week wordt niet echt makkelijk ik moet namelijk twee dagen van 9 tot 18.30 naar school, meeh! We moeten namelijk allemaal een gitaarstuk voorspelen.. Maar, we gaan er het beste van maken!
Ook was ik heerlijk aan het klooien met foto’s van photobucket linken op m’n blog, maar lieve Alette hielp me uit de brand, thank you! 

Dus. Het is allemaal een beetje een warboel & dat wordt het ook wel weer een beetje. Maar ik beloof jullie dat ik mijn best ga doen om minstens 2 keer iets te posten!

Tot snel! Liefs, Maaike

Ps; Wil je volgen/zien wat ik iedere dag uitspook? Je kan me volgen op twitter & instagram ! Wie weet volg ik je terug !

Pps; De foto hieronder is misschien een beetje overdreven, maar toch toepasselijke, hihi.

4 gedachtes over “chaotische dagen

  1. MadJorlifestyle zegt:

    Heel veel succes met alles! Maar wat leuk dat je een muziekopleiding doet. 🙂 Creatief. Maar je school is belangrijk, ga ervoor en doe je best! 👍 We gaan je volgen op instagram 😉 liefs.

  2. Lies zegt:

    Ah wat vervelend dat het allemaal zo druk is momenteel! Ik hoop ook voor je dat je snel een vast rooster krijgt, want als het telkens veranderd is absoluut niet prettig.

  3. Mayara Esther zegt:

    Heel veel succes met alles! Ik begrijp heus wel wat je bedoeld, heb ik ook hoor. Voor dat school begon dacht ik dat ik wel tijd zat zou hebben om te bloggen maar dat is jammer genoeg niet zo. Ik moet tot laat naar school en daarna ook naar de kerk. Ik blijf je in ieder geval wel volgen. 🙂

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

