Antwerpen!

f88c65da9d5411e2bef022000a1f9245_7_large

Yaaaay Antwerpen! Ik zit nu in de trein voor een dagje Antwerpen met mijn vriend!
We wilde al een dagje weg gaan met z’n tweeën en dat zou eigenlijk leuk naar Amsterdam zijn of zo. Tot mijn vriend met het geniale idee kwam dat je ook voor een dagje naar Antwerpen kan! Wat is het toch een geniaal lief vriendje, hihi!
Dus nu zit ik heerlijk in de trein vanaf Rotterdam naar Antwerpen voor heel een fijn dagje. Je doet er met de nshispeed echt maar een uurtje over en de kaartjes waren ook heel goedkoop!!
Veder hebben we eigenlijk niks uitgezocht wat en waar en zo, het wordt gewoon heerlijk rondstruinen. Maar de leuke winkeltjes weet ik vast wel te vinden!

Later zal ik dit spontane tripje nog aan jullie laten zien met foto’s en misschien zelfs wel een shoplog!

Gaan of hebben jullie iets leuks gedaan in je vakantie?

Liefs, Maaike

17 gedachtes over “Antwerpen!

  1. MadJorlifestyle zegt:

    Leuk! Fijn sfeertje daar, en de wafels zijn goddelijk 😍 Wil binnenkort echt weer een dagje gaan.
    Wij gaan aanstaande zaterdag naar Essen. 😊 Hebben jullie genoten? Liefsss

  2. Jasmine zegt:

    Wat leuk om zo de trein in de andere richting te pakken! Antwerpen is een goeie shopstad en mooi treinstation, hopelijk was het erg fijn! Ben vorige week naar Barcelona geweest op vakantie =]

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

