The Body Shop bestelling + kortingscode!

Al een hele tijd wil ik weer eens langs The Body Shop gaan, maar dan moet ik of naar Den Haag of vanuit school in Leiden zijn, iedere keer komt het er dus niet van. Toen kwam de twijfel om dan maar online te gaan bestellen en alsof ze me gehoord hadden kwam er een hele fijne online actie! Afgelopen weekend bestond The Body Shop webshop namelijk 3 jaar & werd iedere bestelling gratis verzonden & had ik nog wat andere kortingen! How nice! Je snapt dus al dat die bestelling er nu dan eindelijk van gekomen is..

Eigenlijk is deze Body Shop bestelling heel kerstig, misschien ben ik een beetje heel erg vroeg dit jaar, hihi. Normaal ben ik er nooit zo vroeg bij, maar door de acties en de verpakkingen van die fijne ruikende producten moest ik wel! Ik gooide echt van alles in m’n mandje en ik had wel voor €200 willen bestellen, maar helaas.. Uiteindelijk heb ik alsnog een goeie keuze kunnen maken.

De Vanilla Bliss lip balm, heerlijk lijkt me dat! Ik moet mijn lippen altijd goed verzorgen in de winter en dan doe ik dat natuurlijk met een lekker luchtje/smaakje. Deze is ook te krijgen in Ginger Sparkle & Cranberry Joy. Toen ik eenmaal had besteld bleek dat er 2 gekocht had.. Dit wist ik niet anders had ik zeker ook een Cranberry Joy lip balm besteld. Normale prijs €5,50

Het Gingerbread mannetje om je heerlijke doucheproducten mee uit te kunnen smeren over je winter gedroogde benen. Is hij niet cute? Net als bij de lipbalm kwam ik er achter dat ik deze ook 2 heb gekocht.. STOMME IK! Want ze hadden ook een leuke sneeuwpop & een rendier. Normale prijs €5,-

Het Gift House Gingerbread stal echt meteen mijn hart! Hoe leuk is dit verpakt, dit zou zó leuk staan onder de kerstboom! De inhoud is ook heel leuk er zitten twee bodybutters (50ML) en showergel (60ML) in van de Cranberry Joy & Ginger Sparkle collectie in met een Lilly Crinckle Douche Puff. Als al deze heerlijke producten er uit heb gehaald zal ik het Gingerbread House nog wel gaan gebruiken met kerst! Normale prijs €23,-

Ook dit leuke Vanilla Bliss cadeausetje verdween in mijn mandje. Eigenlijk omdat ik gewoonweg niet kon kiezen uit de drie geuren van de kerstcollectie, waarom maakt The Body Shop dan ook zoveel fijne geuren! Hier zit ook weer een bodybutter (50ML), showergel (60ML) & een Lily Puff in. €9,-

Voor mijn tere handjes moest er ook nog wat besteld worden en koos ik voor deze Almond Hand & Nail Cream (100ML). Deze was ook nog eens lekker afgeprijsd, dus daar hoefde ik niet lang over na te denken! Normale prijs €13,-  Actie €7,-

Deze Ginger Sparkle bodybutter van 200ML kreeg ik cadeau. Als je voor €30 of meer bestelde mocht je een van de drie bodybutter kerstgeuren uitkiezen. Ik koos voor deze, omdat dit mij de fijnste geur lijkt. Normale prijs €16  Actie €0,- bij besteding van €30 of meer.

Dit is wat ik uiteindelijk besteld heb, ik zat toen op de €33,70 (ongeveer). Beetje stom van die dubbele puff & lip balm, maar als ik die uit mijn mandje had gehaald was ik niet aan de €30 gekomen en had ik de gratis Ginger Sparkle bodybutter niet gekregen. Alhoewel ik wel liever had gekozen voor een sneeuwpop puff en de Cranberry Joy lip balm, maar het zij zo!

Na lekker de hele webshop afgestruind te hebben en al het leuks in mijn mandje te hebben gestopt zaten er ook een aantal dubbele dingen in mijn mandje. Zo kan ik jullie even laten zien dat als je goed oplet je meer kunt krijgen voor minder geld!

Ik had dit leuke trio als een van de eerste dingen in mijn mandje gedaan. Heel leuk want je hebt gelijk alle drie de geuren. Dit leuke setje kost €16 (t.w.v. €18) en iedere bodybutter bevat 50ML. Maar ik wou DAMN graag dat Gift House Gingerbread hebben waar de Cranberry Joy & Ginger Sparkle ook al in zaten, dat huis kostte €23 maar door tweede halve prijs nog maar €17,50. En dan had ik niet alleen de bodybutters maar ook de bijbehorende douchegels. Ook de Vanilla Bliss kocht ik in een ander geschenksetje zodat dat duo ook had.

Ook dit leuke Mini giftsetje voor je handen en nagels had ik mijn mandje zitten terwijl ik ook al de gewone handcreme had, ik zag later wel welke ik zou nemen. Want zo’n setje is leuker dan alleen een handcreme. Alleen is het wel zo dat dit setje een tube bevat van 30 ml en de andere handcreme . Dit setje kost €8 (t.w.v. €8,50) en de handcreme €7 in de aanbieding. Mijn keuze was snel gemaakt, want een nagelvijltje had ik nog wel liggen.

foto: Sarah Lou

Het voorbeeld van de bodybutter trio is natuurlijk maar net wat je wilt kopen, want als je geen douchegels wilt is dat een hartstikke leuke verpakking. Er zijn ook nog heel veel andere gave cadeausets voor onder de kerstboom!
Als je een Love Your Body club card hebt krijg je natuurlijk sowieso 10% korting op al je aankopen. The Body Shop heeft nu een actie met 2e product 50% korting, wat hartstikke fijn is. Ook kun je goed opletten of er nog ergens een kortingscode te krijgen is. Zo was ik bijna vergeten dat ik nog nooit wat besteld had en dus nog mijn welkom-korting kreeg van 20%! Deze code kan iedereen gebruiken die voor de eerste keer iets besteld: WELKOM1207 , deze vul je in bij de kassa. Zo kun je héél voordelig shoppen!
Ik heb uiteindelijk €33,67 afgerekend voor een bestelling met een waarde van €82! Je bespaard dus heel veel met die 2e actie, 20% welkom & de grote bodybutter die je gratis krijgt!! Als het goed is komt mijn Body Shop pakketje vandaag binnen, can’t wait! Ik zal er dan snel foto’s van gaan maken en misschien wel een soort unboxing video maar anders. Natuurlijk zal ik er ook reviews over schrijven en ga ik ook nog iets leuks bedenken voor mijn Gingerbread House, want die is te awesome om zomaar weg te gooien! I love The Body Shop! 

With Love, Maaike

16 gedachtes over “The Body Shop bestelling + kortingscode!

  1. Mirne zegt:

    Super toffe bestelling, vooral alles met vanille lijkt me echt heerlijk. Ik had wel gehoord over de Groupon actie van 12.50 voor een cadeaubon van 25 euro, alleen dat kon alleen in de winkel.

    Nu ga ik maar eens even de webshop door zoeken.

  2. Amber zegt:

    Ik heb die gingerbread spons ook gekocht, maar dan als kerstcadeautje 😀 Heb veel badspulletjes voor mijn mams en stiefvader gekocht omdat ze net een nieuw huis hebben gekocht en eindelijk een bad hebben, dus ik vond dat wel een leuk idee, en die spons is geweldig natuurlijk. 🙂 De ginger sparke bodybutter heb ik voor mezelf een tijdje terug gekocht, ik gebruik hem iedere avond, een heerlijk winterse geur. 😀 Ik vind het sowieso lastig om kerstproducten te laten liggen, ze zijn altijd zo leuk en ruiken zo lekker. 😀

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

