LOOKBOOK inspiratie – Velvet skirt

Al een hele tijd ben ik op zoek naar een mooie velvet skirt. Op Ebay kun je ze heel goedkoop krijgen (€5), maar omdat al veel besteld had wou ik niet in de problemen komen met douane en invoerrechten enzeu.. Dus wachtte ik maar heel braaf tot ze ergens in een winkel verschenen. En ja hoor de Primark heeft ze! Maar hoe combineer je nou zoiets echt leuk & welke stijl kan je er aan geven? Op LOOKBOOK kun je héél veel outfits vinden..

LOOKBOOK : Lauren J.

LOOKBOOK : Zoe S.

LOOKBOOK: Elle R.

LOOKBOOK : Renee J.

LOOKBOOK : Anna L.

LOOKBOOK : Anna L.

LOOKBOOK : Olivia E.

LOOKBOOK : Bernadette F.

LOOKBOOK : Lua P.

LOOKBOOK : Bernadette F.

Een velvet skirt kun je dus op veel verschillende manieren combineren, chique met een blouse, maar ook lekker stoer met een tanktop en een leren jasje. Je kan er ook een leuke trui op dragen, dit maakt je outfit wat simpeler maar door je velvet skirt wordt het geen saaie outfit! Ik heb eigenlijk m’n twijfels gehad over het dragen van het rokje overdag, want een velvet skirt heeft een bepaalde glim in de stof & valt wel op. Maar na al deze outfits weet ik wel zeker dat ik het aantrek naar school! Er schieten al een heleboel outfits door mijn hoofd die ik maar eens moet gaan opschrijven! Ook wil ik het liefst weer terug rennen naar de Primark om nog een rode, en als het kan een blauwe, te kopen, hihi. De kniekousen er onder vind ik ook heel leuk, maar of dat leuk is met mijn benen…

Voor welke look zouden jullie kiezen & hebben jullie een velvet skirt?

Liefs, Maaike

14 gedachtes over “LOOKBOOK inspiratie – Velvet skirt

  1. yazylicious zegt:

    Ook voor mij met mijn maatje 42 is dit geen weggelegde trend ^^ Ik zou me er niet prettig in voelen. Maar bij de slanke dames vind ik een zwarte wel het mooiste met een blousje erop of iets dergelijks.

  2. Janna zegt:

    Dankjewel voor je lieve reactie! Wat tof dat je al twee keer naar het event bent geweest. In welke jaren was dat? Ik vind velvetskirts trouwens heel gaaf. Echt leuk voor de winter!

    Liefs, Janna

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

