#DecemberPhotoChallenge

De mooiste, fijnste, gezelligste maand is weer aangebroken; December! Het wordt weer koud dus trekken we weer onze warme truien aan met winterse printjes en zitten we met een kop chocolodemelk naar een klassieke kerstfilm te kijken. Heerlijk! En normaal maak ik al veel foto´s maar in deze winterse maanden ben ik al helemaal niet meer te stoppen! Tijd voor een leuke Foto Challenge!

Deze challenge is gemaakt door Breanna zij maakt hele leuke video’s op YouTube (@Sairaee). Ik zocht op Instagram op #DecemberPhotoChallenge en kwam al snel bij haar zelfgemaakte challenge. Ga ik vanaf vandaag de challenge aan met een heleboel anderen. Lijkt me super leuk als jullie ook mee doen! Vergeet dan niet de hashtag #DecemberPhotoChallenge bij je foto’s te plaatsen en om even @Braenneraae te taggen! Ik zal iedere keer kijken bij deze hashtag, maar laat ook zeker hieronder weten of je ook mee doet! Challenge accepted?
Ik zal ook iedere dag mijn foto van die dag uploaden als een soort korte post. Zo kan ik jullie op de hoogte houden of ik de challenge volhoud!

Heerlijk om naar elkaars fijnste kerstprintjes, selfies, feestdagen en sneeuw foto’s te kijken en inspiratie op te doen!

Liefs, Maaike

7 gedachtes over “#DecemberPhotoChallenge

  1. Madeleine zegt:

    Leuk ik kijk ernaar uit 🙂 Post je de foto’s ook op instagram? Ik zat er ook aan te denken om deze photochallenge te doen :D. Maar ben bang dat ik het vergeet!

  2. Lies zegt:

    Heel erg leuk dat je deze challenge gaat doen en ben ook wel heel benieuwd naar de foto’s! Het lijkt mij ook wel erg leuk om zo’n photo challenge te doen, maar zelf heb ik geen Instagram om ze op te plaatsen.

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

