Life isn’t easy

Lieve volgers,

Ik zou om de dag iets posten, maarjullie hebben vast al door dat dat nu niet gebeurd. Dit is totaal niet mijn bedoeling. Ook postte ik vandaag een foto op instagram die hiermee te maken heeft.. Het is een persoonlijk iets en ik ga hier niet meer over vertellen, dit lijkt me niet de juiste plek om dat te doen. Op zich heb ik wel een persoonlijke blog, maar dit gaat niet over mijzelf en het is erg emotioneel.

In ieder geval weten jullie waarom er niks verschijnt, maar dat komt snel weer ik doe mijn best! Als je mij volgt op Instagram / Twitter of dat gaat doen kan je wel een beetje volgen wat ik doe en meemaak. Ik doe nu ook de #decemberphotochallenge en had beloofd de foto’s van die dag ook hier posten, maar dat lijkt me toch een beetje overdreven, dus dat doe ik per week.

Tot snel, I promiss!

Liefs, Maaike

13 gedachtes over “Life isn’t easy

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

