Bedankt!

Lieve followers, Ik moet jullie even heel erg bedanken! Ik plaatste laatste een niet zo’n leuk artikel, maar daar kreeg ik echt hele lieve reacties op! Dankjulliewel. Dankjewel voor je begrip maar ook lieve melevende woorden ookal vertelde ik niet precies wat er aan de hand was. Ook wil ik jullie bedanken dat ik de 100 followers berijkt heb en dat terwijl ik niet heel erg actief ben geweest! Sterker nog ik ben al over de 100 followers heen en moest zelfs de tekst van vanochtend aanpassen want het zijn er inmiddels 104!! Ik ben echt suuuuuuper happy & heb helemaal zin om jullie bloglovin’ inbox vol te spammen! Ik heb altijd wel zin in bloggen, maar soms lukt het gewoon even niet, hihi. En vreemd genoeg heb ik naar de omstandigheden waar ik over schreef veel meer zin en komt de inspiratie echt continu de hele dag binnen in mijn hoofd. Dit had ik echt niet verwacht omdat ik het druk heb en nouja, de andere rede niet zo leuk is. Ik merk ook dat ik wat makkelijker ben gaan denken, normaal schreef ik iets en ging ik dat nog eens 3x aanpassen omdat ik het niet goed genoeg vond. Perfectionistisch, iets wat ik vooral bij mijn schoolwerk heb.. Dat komt eigenlijk vanuit mijn faalangst voor (school &) dingen waar je goed moet presteren. Ergens heel fijn want ik zal nooit wat afraffelen, maar ook vaak zwaaaaar irritand! Maargoed! 1000-maal bedankt, ik ben enorm gelukkig met jullie lieve volgertjes! Ik heb hele leuke plannen allemaal en heb daar ook net zelfs aankopen voor gedaan, hihi, dus dat zullen jullie allemaal heel snel zien! Liefs, Maaike

11 gedachtes over “Bedankt!

  1. jgjessie zegt:

    Leuk dat de berichten van je lezers je opgebeurd hebben! Vele onder ons bloggen, denk ik, zelf ook dus natuurlijk begrijpen we het volkomen. Ik kijk alvast uit naar je komende posts!

  2. Marcella zegt:

    Mooi dat je de 100 – en zelfs al meer – hebt gehaald, goed bezig! Ik merk dat ik na ’t overlijden van mijn vader onwijs in een flow zit, het is toch fijn om van me af te schrijven en alle lieve reacties (van jou!) doen me erg goed. Ik zal straks jouw artikel nog even lezen om te kijken wat er bij jou speelt. Ik ga je in ieder geval ook volgen πŸ˜‰

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

