#DPC – 1e week

De eerste week van December zit er alweer op en zo dus ook de eerste week van de December Photo Challenge. Ik heb het even afgekort, anders wordt het zo lang iedere keer. Deze challenge deed ik op Instagram en het is me gelukt (tot nu toe dan) om iedere dag een foto te posten! Kijk je mee naar mijn eerste December week?

♥ Eerst maar nog eens het overzicht erbij pakken, zo kunnen jullie zien of ik de opdrachten goed begrepen/uitgevoerd heb!
♥ 
1st December Selfie – Me & my polar beer oni! | Selfies maken doe ik eigenlijk niet zo heel veel, vind het een beetje ongemakellijk of zo, hihi. Dus ging ik maar in mijn cozy oni op de foto, wat ook heel erg bij de winter past! 

♥ 2 dec. Something red – light up my heart | mijn plateau met kaarsen had ik al een beetje kerstig aangekleed met (hoe kan het ook anders) rood!
♥ 3 dec. Hot drink – caramel latte, wat starbucks kan, kan ik ook! | Wij hebben een heerlijk espresso apparaat en met warm opgeschuimde melk, karamel siroop & slagroom kon ik genieten van m’n home made starbucks.

♥ 4 dec. Something Green – Starbucks, cause waiting for the train is cold | Ik had die dag tot heel laat school & het was best koud op het station, dus gunde ik mezelf een heerlijke starbucks koffie.
♥ 5dec. decorations – while babysitting, cute glittery reindeer! | Wij hadden op dat moment nog niet echt veel kerst decoratie staan, maar mijn oppaskinderen wel. Die rendier is zó leuk!

♥ 6 dec. Joy – Joy with my boy in Paris last year with Christmas | Ja Joy, dat zat er niet zo heel erg in door omstandigheden. Daarom deze foto van vorig jaar, toen was ik met kerst in Parijs met mijn vriend en zijn familie, pure blijheid & liefde
♥ 7 dec. Scarf – my new & favorite | Deze leuke sjaal met winterse print kocht ik bij de Primark bij de mannen afdeling, hihi. Hij is dubbel gebreid, prikt niet en heeft mooie kleuren & printjes!

En hoe vinden jullie dat ik het gedaan heb? Ik vind het zelf wel goed, ik heb iedere dag echt die foto gemaakt en niet een oude gebruikt. Alleen die van 6 dec. dus niet maar ik kon nog niks met Joy fotograferen en wijzelf waren ook niet echt in de stemming. Nu is de tweede week van de #DPC challenge alweer bijna afgelopen, maargoed.

Doen jullie ook mee aan een photo challenge voor de december maand?

Liefs, Maaike

Bloglovin – Twitter – Instagram

16 gedachtes over “#DPC – 1e week

  1. Lizzy zegt:

    Wat een leuke challenge! Goed dat je elke dag wat hebt geplaatst! Die foto van jou en je vriend is zo cute! En wat een leuke sjaal! 🙂 Ik doe niet aan de challenge, maar het lijkt me wel leuk!

  2. Lies zegt:

    Heel erg leuk om de foto’s te zien die je voor de challenge gemaakt hebt! Ik vind het ook wel een hele leuke challenge, maar denk dat ik het zelf al snel zou vergeten om de foto van die dag te maken haha.

  3. Tineke zegt:

    Die caramel latte ziet er zooo lekker uit! Wat heb jij een leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen via bloglovin. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog.
    Liefs

    • Maaike zegt:

      Wat lief, dankjewel! 😀 Ik ben je ook weer gaan volgen, ik heb je blog een hele tijd gevolgd, maar ben ook een hele tijd gestopt met bloggen en blogs volgen ^^ Heb toen m’n bloglovin geleegd & dan is alle blogs terug vinden niet zo makkelijk 🙂

  4. Jasmine zegt:

    Wat een schattig poolbeerpak en dat rendiertje staat er ook mooi pronkerig! De mannenafdeling heeft soms echt betere spullen dan op de vrouwenafdeling te vinden is, vaak warmer en van stevigere kwaliteit.

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

