OOTD: Black velvet & white

Goedemorgen lieve followers! Vandaag een Outfit Of The Day. Volgens mij heb ik dat nog nooit gedaan & ging ik voor het eerst aan de slag met m’n statief!
Wie mij op Instagram volgt heeft deze outfit al gezien, hihi. Ik kocht een heel leuk velvet (skater) skirt bij de Primark en wou die zo snel mogelijk aantrekken, maar hoe? Een tijdje terug deed ik wat Inspiratie op hoe je een velvet skirt combineerd. Classy, casual, cute? Het kan allemaal, maar vandaag gaan we voor classy!

Blouse: Vero Moda
Top: H&M
Velvet skirt: Primark
Panty: Hema
Heels: New Look

Kusje voor mijn lieve & leuke volgers! Ik krijg nu iedere dag er een paar volgers bij en dat vind ik echt zo super, can’t believe it! 
Omdat Kerst nu toch heel erg dichtbij komt, leek het me leuk om de velvet skirt te combineren met een mooie blouse. Ik koos deze van de Vero Moda met een spike collar. Dit is al een leuke toevoeging aan je outfit. Ook trok ik mijn killer heels van New Look aan die creme met (velvet) zwart zijn, ik vond ze er perfect bij passen. Ook een panty kon niet ontbreken, maar niet al te zwart. De sieraden en make-up heb ik even achterwegen gelaten, dat komt later wel!
Je kan mijn OOTD ook vinden op LOOKBOOK, helaas even een normaal linkje want zo’n mooi hype balkje van lookbook doet het niet. 

Wat vinden jullie van mijn eerste OOTD & mogelijke kerst outfit? Willen jullie ook een casual outfit zien met de velvet skirt?Liefs, Maaike

8 gedachtes over “OOTD: Black velvet & white

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

