#DPC – 2e week

Jeetje de tweede week van December zit er alweer op! De tijd gaat echt veel te snel want over een week is het alweer kerstmis! Dit merk ik nu heel erg doordat ik de December Photo Challenge doe, je ziet gewoon hoe snel de dagen voorbij vliegen. Maar het is wel extra genieten met al die kerstfoto’s! Laten we kijken hoe ik de tweede week van de challenge heb gedaan!

♥ Eerst weer even het overzichtje, kunnen jullie weer meekijken of ik het wel goed doe ; P
♥ 8 dec. Christmas Lights – sneeuwpopje | Dit was een beetje lastig omdatbwij op dat moment nog niet ect metbdd kertboom, decoratie en lichtjes bezig waen. Dit is het eerste wat hjng, niet echt kerstigeg een sneeuwpop, maar dan hebben wij eigenlijk heklemaal geen echte kerstverlichting.

♥ 9 Dec . Christmas Sweater – red, white and a classis print | Niet een hele fout kersttrui (wat ik eigenlijk wel wou) maar toch ook heel leuk en winters!
♥ 10 dec. Wrapping paper – cutest ever! | Deze schattige rol inpakpapier zag ik bij de Primark kassa staan & verdween direct in mijn mandje, leukste ever!

♥ 11 dec. Ornaments – die gaan vanvavond de boom in | Yes! Eindelijk hadden we een kerstboom en die mooie kerstballen lagen maar te wachten…
♥ 12 dec. Gifts – Die hebben we nog niet.. dus dan maar dit Gingerbread house gift set van TBS | Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar wij hebben nog geen cadeautjes, maarja in Engeland/Amerika zijn ze natuurlijk al op 1 dec. bezig met kerst!

♥ 13 dec. OOTD – cropped hearts | Toen ik dit rokje zag bij le Primark was ik meteen in LOVE, ik twijfelde of ik het wel aan zou trekken (durf) & zie hier het resultaat!
♥ 14 dec. Plushie | Heel schattig beertje, maar eigenlijk helemaal niet bedoelt om mee te knuffelen of zo, hihi. Dit kocht ik bij een dierengroothandel, het is eigenlijk net zoiets als een flos touw voor honden, daar vond ik em te cute voor, hihi.

Uiteindelijk had ik voor iedere dag een foto op Instagram staan, maar echt vlekkeloos ging het niet. Doordat ik vaak niet thuis was en dus geen Kerst/winter dingen om me heen had & wij laat waren met de kerstboom, waren veel foto’s er niet optijd. Ik loop nu nog een beetje achter.. Maargoed! Het gaat er om dat ze er nu zijn en een fijn sfeertje weergeven van hoe mijn december eruit ziet. Als ik zo terug kijk dan vind ik dat goed gelukt!

Hoe vinden jullie dat ik de 2e December Photo Challenge heb gedaan? Wat is voor jullie het belangrijkste/leukste in december?

Liefs, Maaike

Ps; Er is wat mis gegaan bij het inplannen van dit artikel, dit was eigenlijk van de 19e. Van vandaag komt ook nog maar dus iets later & dan wordt deze op de goede datum terug gezet!

7 gedachtes over “#DPC – 2e week

  1. Mieke zegt:

    Erg leuke foto’s weer! Ik vind het knap dat je het doet hoor, ik zou het zo vergeten om het te doen haha. Dat rokje staat je heel leuk dus gewoon vaker aan doen hoor ! xxx

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

