Merry x-mas!

Het is eindelijk weer kerstmis! Die paar dagen dat we samen zijn met de mensen waarvan we houden, we heerlijk eten & elkaar misschien nog wat liefs geven. Mooie tijd. Ik ben echt heel erg dankbaar voor het feit dat ik samen kan zijn met mijn familie & schoonfamilie. Laatst schreef ik over dat er iets niet zo goed ging en dat zou eigenlijk duren tot na de kerst, maar gelukkig zijn we nu allemaal heerlijk bij elkaar.
Op Kerstavond heb ik heerlijk gegeten met mijn vader, moeder & broertje en ben ik later naar mijn vriend gegaan. Vandaag gaan we naar zijn oma, waar de hele familie bijeenkomt. Tweede kerstdag gaan we naar mij en zijn we met mijn familie bijeen! Heerlijk, ik kan niet blijer zijn! Ik zal later nog wat foto’s laten zien van het een of ander.

Ik hoop dat jullie ook leuke dingen doen & gezellig met familie samen zijn. Ik wens jullie hele fijne, warme en vooral gezellige kerstdagen toe!

Liefs, Maaike

6 gedachtes over “Merry x-mas!

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

