HAPPY NEW YEAR & SPAM YOUR BLOG


|HAPPY NEW YEAR LOVELY’S! Een nieuw jaar, een nieuw begin! Jullie allemaal persoonlijk de beste wensen wensen gaat natuurlijk niet & dus schreef ik mijn wensen voor jullie op, zo is het toch iets persoonlijker.
Ik wens jullie allemaal dus een mooi, gezond, grappig/leuk & liefdevol 2014 toe! Want 2013 was goed, maar 2014 wordt beter!

Kijk, dat was nog eens een leuk cadeautje voor kerst en Oud&Nieuw voor mij. Ik behaalde de 123 volgers! Grappig getal, maar vooral dat er steeds meer mensen op mijn blog komen & jullie leuke en lieve reacties achter laten. Op 10 december schreef ik een bedankt artikel voor de 100 followers die ik toen had bereikt & nu 21 dagen later heb ik er 23 followers bij gekregen. Dat is minstens 1 per dag, me is so happy! Enorm bedankt!

En hoe leuk zou het zijn als jullie ook zo’n leuk cadeautje krijgen om het nieuwe jaar mee te beginnen! Dus mogen jullie lekker je blog spammen!
Wie wil er nou niet zijn blog spammen? Ik doe eigenlijk heel weinig ‘spam je blog’ artikelen, maar door dat ‘spammen’ ontdek je vaak andere leuke blogs. Tuurlijk kijk ik weleens bij gewone comments en klik ik door. Maar als iemand kort zijn/haar blog voorsteld lees ik het altijd, neem ik een kijkje en volg ik je als je blog mij aanspreekt. Waar wacht je nog op; SPAM JE BLOG!

Ik check natuurlijk alle comments, dus maak je comment zo catchy mogelijk en misschien volg ik jou wel. En als goed voornemen voor iedereen zou het leuk zijn als de anderen dan ook een kijkje op jouw blog nemen.

HAPPY NEW YEAR & SPAM NOW YOU CAN!

Liefs, Maaike

Ps; vergeet dan ook niet mijn blog te volgen hé!

Bloglovin – Twitter – Instagram

13 gedachtes over “HAPPY NEW YEAR & SPAM YOUR BLOG

  1. Ceetje zegt:

    Hey Maaike! Als eerste voor jou een gelukig 2014 gewenst 🙂 Voor de meiden die mij niet kennen: Ik ben Céline en blog over beauty & more op http://www.ceetje.nl Hier vind je mooie productfoto’s en reviews, grappige filmpjes, outfits, looks etc. Ik zou het heel leuk vinden als jullie een kijkje nemen op mijn blog http://www.ceetje.nl Liefs Céline aka Ceetje

  2. Amber zegt:

    Hi Maaike! Voor jou ook een geweldig 2014 gewenst. Je verdient het! Leuk dat we mogen spammen! Mijn blog is http://grosbisousxx.blogspot.be/, ik probeer er elke dag een artikel op te zetten. Ik blog héél erg graag en steek er dan ook graag al mijn vrije tijd in! Op mijn blog vind je o.a. DIY’s, inspiratiefoto’s, shoplogs, tips, elke dinsdag een fashionartikel, soms ook wel beauty, fotografie, … kortom, alles wat ik leuk vind! Ik probeer ook origineel te zijn met mijn blog en me te onderscheiden van de anderen. Neem je een kijkje?
    Xoxo Amber

  3. José zegt:

    Gelukkig nieuw jaar!

    Hoi, ik ben José ! Op mijn blog beautyisaparty.wordpress.com blog ik voornamelijk over fashion en beauty, maar ook over allerlei lifestyle dingen zoals columns en dingen wat ik nu weer beleefd heb. Ik vind het ook erg gezellig om met andere bloggers te kletsen!
    x José.

  4. OnlineBeautyMagazine zegt:

    Fijn 2014!

    Leuk dat we mogen spammen!

    Vandaag staat er een NOTD + review online van een Rimmel lakje uit de Space Dust nagellaklijn. Gisteren stond er een artikel online waarin ik mijn Nieuwjaar nailart van vorig jaar liet zien.

    Zoals je kunt lezen gaat mijn blog, OnlineBeautyMagazine, (zoals de naam al zegt) all about beauty!
    Er komt één artikel om de dag dat dus beauty-gerelateerd is.

    Je kunt mijn blog bezoeken door op deze link te klikken: http://onlinebeautymagazine.wordpress.com/

    Hopelijk kom je een kijkje nemen!

  5. Madeleine zegt:

    Happy new year lieve Maaike ! 🙂 Bedankt dat je mij trouw volgt en dat ik vandaag mag spammen 😀 Mijn blog is madeleinelifestyle.wordpress.com. Ik plaats op ma,woe,vrij en zondag een artikel op het gebied van alles. Laatste tijd doe ik veel tags en schrijf ik vanuit m’n hart omdat ik daar nu behoefte aan heb. Binnenkort wil ik weer gaan schrijven op beauty gebied! Heb weer leuke review plannen 🙂 En verder…..is alles wat ik schrijf over budget artikelen/producten. Mijn concept van m’n blog is budget ; betaalbaar, uniek, duurzaam, goedkoop, eenvoudig en top! Oja en ik heb laatst een eigen budget katoenen tas uitgebracht. 😀 liefssssss

  6. xLauratjj zegt:

    Dank je voor de uitnodiging op m’n blog!
    Ik heb je direct gevolgd, want je blog ziet er super leuk uit!

    Mijn blog is, zoals je weet http://essentialhonesty.be

    Een belgische beautyblog waar het hart op de tong ligt! Hopelijk mag ik jou (en misschien enkele van je volgers) binnenkort nogmaals verwelkomen op m’n blog?

    Tot binnenkort!

  7. Romy zegt:

    Leuk!
    Mijn blog gaat over fashion, beauty en lifestyle, ik zou het erg waarderen als jullie me zouden volgen, natuurlijk neem ik dan ook een kijkje op jullie blog! 🙂

    bigcozysweater.wordpress.com

    Liefs Romy

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

