Catrice assortiment update voorjaar 2014

Ieder voorjaar is het weer tijd voor een update in het vaste Catrice assortiment. Er zullen producten verdwijnen, maar er zullen ook hele mooi producten voor terug komen. Welke producten we straks voor de laatste keer voor een prikkie kunnen scoren kan ik je helaas nog niet vertellen. Ik heb wel alvast een mooi overzicht van de nieuwe producten die wellicht jullie hartjes harder zal laten bonken.

Absolute Bright Eyeshadow Palette – € 4,99

Absolute Eye Colour Mono Eye Shadow – € 2,79
Papaya Don’t Preach – Too Good To Be Blue – Nice Ice Baby – New In Brown –
No. 1 Candydate – Smoothie Operator

Absolute Eye Colour Quattro Eye Shadow – € 4,49
F’rosen Yoghurt – Pool Position – Pretty Little Lilacs

Eyeliner Pen Waterproof – € 3,29 Black Waterproof

Kohl Kajal – € 1,99
Blues Willis – Too Cool For Pool

Longlasting Eye Pencil Waterproof – € 2,29
Petrol And The Wolf – Pearly Bird

Glamour Doll Curl & Volume Mascara – € 3,99
Ultimate Lash Multimizer Volume Mascara – € 4,49

Flash Lashes – €3,99
Volledige wimpers en losse plukjes

Eyebrow Stylist –  €2,49
Don’t Let Me Brow’n

Eyebrow Lifter – € 3,29
Lift Me Up, Scotty!
Infinite Shine Lip Gloss – € 2,99 Berryland – Pink Twice – Walk The Coraline
Longlasting Lip Pencil – € 1,99 Prince Cherry – Sweet Auberginia
Ultimate Colour Lip Colour – € 3,99

Kiss Me If You Can – Red My Lips – Kiss Kiss Hibiscus – The Lips Are On Fire – Berry Bradshaw
Ultimate Shine Lip Colour – € 3,99
Berry Delicious – What’s AP-ricot? – Toffee To Go
Made To Stay Smoothing Lip Polish – € 4,99

Rose-wood If She Could – Jen & Berry’s – Strawberry’s Secret – Let s Red Loud! – Megan Fuchsia – Mission PINKpossible
Defining Blush – € 3,49 Sunrose AvenueSun Glow Shimmering Bronzing Powder – € 4,99
Shimmering BronzeMulti Colour Blush – € 3,99
Peach Frappucino

Prime And Fine Pore Refining Anti-Red Base – € 4,49
Prime And Fine Pore Refining And Anti-Shine Base – € 4,49
Prime And Fine Mattifying Powder Waterproof – € 4,99
Crushed Crystals – € 3,29
Royal REDding – PLUMdogMillionaire – Shooting Star – Oyster & Champagne – Stardust – Call Me Princess
Ultimate Nail Lacquer – € 2,79
Berry Potter & Plumbledore – Orango Bloom – Emerald Bay – Keep Pool – Glitterazzi – I´m so aNude – Where Is My Ferrari – Inner Purple Of Trust – My APPricot- Get The Blues – Minter Wonderland – Karl Says Très Chic – Meet Me À Paris
Oh my, wat komen er veel mooie producten! Ik ben heel erg benieuwd naar het palette en de oogpotloden. Makikkid zal ook zeker gaan kijken naar de nieuwe lipsticks en er zal ook zeker een made to stay lip polish in m’n mandje verdwijnen. En ja de nagellakken, daar kan ik natuurlijk helemaal omheen! Ze zien er heel mooi uit vooral die crushed crystals, een beetje achterlopend op de trend, maar wat een beauty’s!
Ik hoop dat adé producten er net zo uit zien als op de foto’s, maar helaas weet ik uit ervaring dat het en ander nog kan gaan tegenvallen.. Jammer maar ook weer goed voor de portemonnee!
Dit is nu alles wat er in het vaste assortiment van Catrice zal komen, deze voorjaars update zal plaatsvinden in februari, niemand weet precies wanneer. Welke producten er zullen verdwijneN uit het vaste Catrice assortiment is nog een raadsel, zodra ik dat weet zal ik dat ook natuurlijk aan jullie laten weten! Ook het Essence schap heeft ieder jaar een voorjaars update, maar daar later meer over!
Wat MOETEN jullie gaan scoren Ivan de nieuwe producten?
Liefs, Maaike
15 gedachtes over “Catrice assortiment update voorjaar 2014

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

