My first China Glaze order at Enchantra!

Toen Mirjam van Jewelyz afgelopen weekend een artikel schreef over gratis verzending bij Enchantra, moest ik meteen gaan kijken. Ik had al meerder keren prachtige dingen gezien bij de webshop. Nu werd het dus tijd om wat te bestellen!

Omdat ik al zo vaak had gekeken wist ik dus precies wat ik wou. Van een aantal merken heb ik ook nog niks, dus ik wist wat er zo in mijn mandje zou verdwijnen. Helaas waren de Sleek palettes die hoog op mijn lijstje staan niet leverbaar en iij een aantal andere (populaire) producten. Ik nam nog een kijkje bij de China Glaze lakken en vond daar twee prachtige kleurtjes.

China Glaze – Avant Garden – Fancy Pants

China Glaze – Avant Garden – Passion for Petals

Deze twee mooie najaarskleurtjes zijn het geworden. Uiteindelijk dus veel minder dan ik had gedacht, helaas. Maar ik ben nu al helemaal blij, dit worden mijn eerste twee China Glaze nagellaken!

Deze twee mooie kleuren komen uit de Avant Garden collectie van China Glaze, dit is een voorjaarscollectie van 2013. De twee kleuren die ik heb uitgezocht behoren tot de fellere kleuren uit de collectie, maar ook de pasteltinten zijn erg mooi!
De China Glaze nagellakken bevatten 14ml en kosten €5,95. Ik rekende dus €11,90 af en betaalde dus geen verzendkosten. Dit keer was er gratis verzenden boven de €10, normaal is dit €40.

Ik ben heel erg benieuwd naar hoe de China Glaze nagellakken lakken, want dit worden mijn eerste twee lakken van dit merk! Ik ben ook heel erg benieuwd naar de kleurtjes en wie weet ga ik mijn China Glaze collectie uitbreiden.

Heb jij al eens iets besteld bij Enchantra & heb jij ervaring met China Glaze?

13 gedachtes over “My first China Glaze order at Enchantra!

  1. fromrooswithlove zegt:

    Ik heb nog geen China Glaze lakjes… :-$ Met welke lak valt de kwaliteit te vergelijken? Essie…Rimmel..Essence…? 🙂
    Lijkt me een super mooie kleur trouwens de Fancy Pants! 😀

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

