#DecemberPhotoChallenge – volledig overzicht

December is alweer even voorbij en zo dus ook de #DecemberPhotoChallenge. Hiervoor moest ik iedere dag een foto plaatsen op Instagram, met een bepaald thema. Ik heb telkens van iedere week de foto’s hier gepost (Week 1week 2week 3 & week 4), maar het leek me toch leuk om even een heel overzicht te doen van alle foto’s van de december photo challenge en gewoon van december. Take a look!

Alle foto’s staan door elkaar in twee collage’s, zoveel foto’s passen er niet in een collage, hihi.

Zoals je misschien wel ziet heb ik genoten van December. Warmte, kou, naar de stad met m’n ouders, shoppen, decoraties, kerstmis, familie, liefde; alles!

Ik vond het heel erg leuk om deze challenge te doen, ik mis het nu zelfs een beetje.. Daarom was ik op zoek naar een nieuwe challenge. Helaas vond ik de january photo challenge van Anne Solveig iets te laat. Dus nu even geen photo challenge, dat komt later wel. Ik wel wat andere challenges gevonden en daar horen jullie snel meer over!

Hoe was jullie maand December & weten jullie misschien een leuke challenge?

Liefs, Maaike

8 gedachtes over “#DecemberPhotoChallenge – volledig overzicht

  1. Rosie zegt:

    Leuk hoor! Ik heb in december zelf niet meegedaan maar ik wil binnenkort wel iets van een Instagram challenge doen. Gewoon zo leuk 🙂 i love instagram!

    Liefs Rosie

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

