Donderdagse gastblogger: Sanne

Heei, Hallo, Hoi daar!

Ik ben Sanne… Oké, jullie denken nu vast van; huh?! Dit is toch Maaike van JustBeingMyselfMaaike?! Ja, dat klopt maar… ik ben gast blogger op deze geweldig leuke blog van Maaike! Ik zal mezelf is even voorstellen en hoe ik gast blogger hier ben geworden en nog wat andere dingen.

Ik ben Sanne 15 jaartjes jong (17-02-1998) en houd enorm van schrijven. Verder zijn mijn hobby’s: tekenen, creatief bezig zijn, bloggen (voor JustBeingMyselfMaaike), thee drinken, nagels lakken, volleyballen, fotograferen en nog veel meer. Oh ja en ik heb 2 katten, Muis van 16 jaar en Lotje van 1jaar.

Ik heb vroeger een aantal blogs gehad maar of het werd verstoord door mensen die naar gaan doen en het tegen iedereen zeggen dat ik ‘rare’ video’s plaats of dat ik het niet meer leuk vond. Zoals hier ook een paar artikel staan over mij (tik maar in de zoek balk ‘Sanne’ in dan vind je al die artikelen en filmpjes), erg leuk om te zien trouwens!

Laatst dacht ik, zal ik een nieuwe blog beginnen maar toen heb ik het er even overgehad met Maaike en die zei; Misschien als gast blogger bij een blog? Waaruit ik zei; Zoek je er nog 1 dan?!, eerst als grapje maar toen ze zei; nou niet persé maar als je iets leuks weet om af en toe te doen? Toen bedacht ik me dat het wel heel erg leuk is, een vriendin helpen met haar blog. Zodoende ben ik gelijk dit artikel aan het schrijven om 00.00 uur s ’nachts… maar he alles over voor wat leuke artikelen op een leuke blog.

Dan nu het stuk waar jullie misschien wel op zaten te wachten, hoe heb ik Maaike leren kennen? Ik had vroeger zoals jullie weten een youtube kanaal en een blog, Maaike reageerde steeds vaker en vaker en vaker, super leuk! Op een gegeven moment (eind 2012) vroeg ik aan Maaike of ze met me wilde swappen. Swappen is ruilen met spullen, maar als trouwe lezer(es) weet je dat natuurlijk want Maaike heeft het al is uitgelegd op haar blog. Maaike had nog nooit geswapt dus we gingen swappen, zodoende kregen we elkaar telefoonnummer en app’ten we over de swap en over de blog dingen. De gesprekken werden steeds persoonlijker en vorig jaar heb ik Maaike zelfs gevraagd of ze op m’n verjaardag wilde komen, maar helaas kon ze niet. Nu app’en we vaak over van alles en nog wat. Zo zie je dus maar dat uit een paar comments een mooie vriendschap kan ontstaan.

Wat kunnen jullie van mij verwachten:
Ik zal op donderdag een artikel plaatsen. De artikelen zullen gaan van eten tot do it yourself (diy) en van nagels tot kleding.

Maaike heeft tegen mij gezegd dat ze haar blog wat uitgebreider wil maken qua artikelen, dus niet alleen over beauty maar ook over fashion, lifestyle en dat soort dingen en aangezien ik vroeger ook over van alles en nog wat heb geschreven hoop ik dat ik Maaike kan helpen.

Dit was dan alweer mijn voorstel artikel, ik hoop dat ik goed bij de blog van Maaike pas, zo niet of heb je misschien tips? Laat ze dan in de comments achter met een goed argument en dan zal ik zo snel mogelijk reageren! Ik vond het in ieder geval super leuk om dit artikel al te schrijven en ik hoop dat ik in het komende jaar nog meer artikelen voor jullie mag gaan schrijven en dat jullie het ook allemaal leuk vinden, zoals ik net al zei; Tips zijn altijd welkom! Bij dezen wil ik Maaike ook bedanken dat ik haar mag helpen met haar blog en dat ik haar kan helpen met het groeien van haar blog. Ze weet dat ik het al heel erg leuk vind om dit artikel te schrijven voor haar maar natuurlijk ook voor jullie.

Verder zal ik hier nog even wat linkjes zetten waar ik te volgen ben:

Pinterest: nailandtealover
Mail: lovelyxroses@gmail.com (hier kunnen jullie mij allerlei vragen stellen)

Nou genoeg gekletst, Ik zie jullie volgende week donderdag weer!

Liefs Sanne

5 gedachtes over “Donderdagse gastblogger: Sanne

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

