studie & winactie?

Lieve leuke trouwe volgertjes, wat hou ik toch van jullie!
Sins een maandje ongeveer heb ik het bloggen weer opgepakt en gaat het goed. Bijna iedere dag stond er wel een post online, in ieder geval regelmatiger dan hoe het ooit was. Ik heb er veel meer zin in gekregen, denk niet meer zo moeilijk en perfectionistisch (oke soms dan nog). Het bloggen gaat super; ik heb veel inspiratie, ideeën en het voelt goed. Nu komt er jammer genoeg een periode dat ik een klein stapje terug moet doen, want de studie roept. Normaal heb ik al te veel ideeën voor m’n blog en zou ik zomaar 2 posts op een dag online kunnen zetten. Nu komt er een soort tentamen week aan, dit is normaal maar 1 week, nu is het een beetje uit elkaar getrokken en over 3 weken verdeelt. Zou je denken fijn heb je langer de tijd voor dingen, maar ik wil gewoon BOEM in een keer klaar zijn. Maar omdat ik faalangst heb is het ook best fijn om je nog wat langer en meer voor te kunnen bereiden. Ik doe een muziekopleiding dus ik heb zowel schriftelijke opdrachten/toetsen als voorspeel momenten. Daarbij komt ook nog dat ik met het orkest binnenkort een concert heb en met dansen een optreden, dus dat is ook nog de puntjes op de I zetten. Ik ben ook nog eens meer tijd in m’n lichaam en eten gaan steken, dus ook dat neemt tijd in beslag.
Ik zal dus een stapje terug moeten doen, tijdelijk. Jullie zullen dus om de dag een post kunnen verwachten op m’n blog. Dat is nog niet eens zo’n groot drama, toch?

De laatste tijd zijn er ook heel wat nieuwe volgers bij gekomen wat ik echt super leuk vind! Daar wil ik jullie dan ook voor bedanken en dat wil ik niet zomaar doen, maar met een leuke winactie. Als ik de 130 volgers heb bereikt (klik snel op die button!) zal ik de winactie houden, maar met wat….
Eerlijk gezegd heb ik nog niet echt een idee, dus jullie mogen in de comment een leuke suggestie achterlaten! Misschien brengen jullie mij wel op een heel leuk idee!

Zo dat was weer even een update over m’n blog en mijzelf, dan weten jullie wat je kunt verwachten en waarom. Ook heb ik nog een kleine update voor jullie, maar waar ik niet heel veel over kan zeggen: Ik ben bezig met veranderingen voor m’n blog. Maar wat precies, dat horen jullie later als het allemaal gelukt is en zo.

Weten hoe het met m’n studie/orkest/dansen of de rest van mijn leven gaat?
Bloglovin – Twitter – Instagram

Liefs, Maaike

21 gedachtes over “studie & winactie?

  1. Lies zegt:

    Ah het is te begrijpen dat je dan even een stapje terug moet nemen met je blog en ik wens je ook heel erg veel succes toe. Je kan het! Ik ben ook heel benieuwd naar de veranderingen op je blog.

  2. Madeleine zegt:

    Heel goed meid. Prioriteiten stellen is belangrijk, en school gaat nu voor 🙂
    Succes met je tentamens! 🙂 Welke opleiding doe je eigenlijk? Ben reuze benieuwd 😀 I LOVE MUSIC.

  3. OnlineBeautyMagazine zegt:

    Zelf komt er ook om de dag een artikel op mijn blog. Wanneer mijn blog groter is wil ik er natuurlijk naar streven om iedere dag een artikel of twee artikels te schrijven. Maar voor nu kom ik er nog even niet aan toe vanwege mijn examenjaar op school.

  4. Stella zegt:

    Wat super dat je al zoveel volgers hebt! Inmiddels alweer 132! Jeeeei! Ik ben benieuwd naar de win actie! En heel erg veel succes met alle tentamens en studie-related dingen, ik weet zeker dat je het kunt! Liefs, Stella.

  5. Dina zegt:

    Die 130 volgers heb je al bereikt, zie ik net. Leuk hoor!
    Heel erg veel succes met alles de komende tijd. Heb vertrouwen in je zelf en probeer energie te halen uit alles wat je doet. Het komt goed hoor!

  6. Eline zegt:

    Ah dat is te begrijpen hoor! En wat knap dat je het op deze manier oplost. Anders zou het alleen maar stress opleveren en daar is een blog nooit voor geweest ;). Heel veel succes die drie weken! Zet ‘m op! Liefs, Eline

  7. Femke zegt:

    Ik kom vandaag toevallig op je blog, en wat is hij leuk zeg 🙂 Mooi dat je het weer hebt opgepakt!
    En heel veel succes met je tentamens, je kan het vast wel!
    liefs,
    Femke

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

