a Quote for every day

Dat is precies wat ik iedere dag probeer te doen! Daarom is dit nu de perfecte quote voor iedere dag voor mij. Deze heb ik op m’n telefoon staan en helpt goed. Ik probeer iedere dag oefeningen te doen en daarbij gezond te eten. Daarnaast moet ik ook leren voor school en andere belangrijke dingen doen. Maar je moet natuurlijk ook leuke dingen doen, zeker tussendoor om alles leuk en vol te kunnen houden. Ik heb van deze quote nu een soort afstreeplijstje gemaakt. Ik kijk er iedere dag wel een paar keer op en dan kijk ik wat ik al heb gedaan. Door het lijstje af te gaan herinner ik mezelf weer aan een leuke gebeurtenis van die dag en lijkt de dag misschien weer wat minder negatief. Aan het einde van de dag terug kijken naar wat je allemaal die dag hebt bereikt, dat maakt je alleen maar gelukkig en tevreden! Een heerlijke motivatie!

Wat is jouw ultieme quote die jou altijd een duwtje in de goede richting geeft?

Liefs, Maaike

9 gedachtes over “a Quote for every day

  1. Marcella zegt:

    Mooie quotes, leuk om regelmatig naar te kijken. Ik heb niet echt 1 quote waar ik vaak naar kijk, maar ik heb er velen waar ik blij van word. Ik zal eens wat favorieten verzamelen in een blog.

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

