Essence Superheroes nagellak 04 Super, man!

Heei, het is weer donderdag! Dus tijd voor een artikel van mij.

Zoals jullie hierboven kunnen zien heb ik van Maaike een eigen ‘account’ gekregen. Vorige keer was dat nog op Maaike haar naam en nu dus niet meer, veel handiger. Dus even om verwarring te voorkomen, dit is mijn (Sanne) gastblog.

Ik heb voor jullie een nagellakje getest genaamd Essence Superheroes 04 Super,man! Benieuwd? Lees dan lekker verder!

Ik zag deze in de winkel liggen en dacht WAUW! Die wil ik! Deze nagellak is maar €1,99 en is te koop bij bijna alle kruidvaten en trekpleisters. Het heeft een holo effect, super tof! Ik heb als eerste een nagelverharder aangebracht van kruidvat eigenmerk toen heb ik die laten drogen en toen heb ik 1 laagje van deze mooie nagellak aangebracht.

Toen heb ik dat weer laten drogen zoals ik altijd doe en toen nog een laagje want 1 laagje vond ik niet dekkend genoeg. Zie je trouwens hoe mooi de glitters zijn?!

Toen was het BAM zilver en glitter op je nagels… en niet z’n klein beetje ook. Ik vind het lakje erg mooi. Na 2 laagjes is deze nagellak geheel dekkend, een pluspunt! Maar… helaas zit er een maar aan, de nagellak droog niet super snel en het eraf halen is makkelijk maar de glitters gaan overal zitten, echt een minpunt. Ik zal zo alles nog wel even op een rijtje zetten voor jullie. In de zon is het ook een prachtige nagellak.

Ik had geluk dat de zon net scheen en omdat holografische nagellakken erg mooi zijn in de zon dacht ik, ik moet even m’n nagels in de zon fotograferen. Verder vind ik het flesje ook niet lelijk, ik vind het wel strak en het doet me denken aan cartoon boeken.

Even de plus en minpunten op een rij:

+ Mooie glitter

+ Goedkoop

+ Makkelijk te verkrijgen

+ strak en cartoonachtig

+ Leuke naam

+ Makkelijk te verwijderen

– Bij verwijdering gaan alle glitters overal zitten

Dit  was de review al weer, ik heb ook op mijn pinterest dit lakje staan, dus als je benieuwd bent: pinterest.com/nailandtealover

Tot dondedag! Liefs Sanne

20 gedachtes over “Essence Superheroes nagellak 04 Super, man!

  1. Madeleine zegt:

    Cool ik heb dit lakje eregister gekocht en gister opgedaan! So delicious 😍 ik ben ook blij met het nagellakje ! Remover van dezelfde lijn proberen? Ik heb em ook gekocht en het gaat iets makkelijker 😉

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

