last pic’s from december 2013

In december deed ik de December Photo Challenge op Instagram, maar tussendoor maakte ik natuurlijk ook nog andere foto’s. Alhoewel we nu alweer aan de 3e week van januari/2014 zijn begonnen, leek het me toch nog leuk om die foto’s te laten zien. let’s take a look!

Na wat Primark shoppings stelde ik een outfit samen die ik mogelijk ging dragen met kerst | Mooie bloemetjes, ziet er een beetje vintage uit | SUSHI ❤ | Curly wurly hair and a sad face | 111 followers! Mijlpaaltje maar ook een heel leuk getal! | Eindelijk stond de kerstboom in de kamer, yay! | Lieve, leuke hamster bij ons in de dierenwinkel | Moorkop met WinterGlow thee, I Luv It!

Happy Holidays met Leeuw | Mijn ingepakte cadeaus voor onder de kerstboom, vond ze zelf erg geslaagd | Kerstontbijt! Heerlijk met familie (incl. Vriendlief) met verse jus, verschillende soorten broodjes en liefde | Cosy & Cutest socks from Primark, ookal was kerst voorbij, ik trok ze nog steeds aan hihi.

 
Dit waren de 12 foto’s die ik naast de December Photo Challenge ook nog maakte in December. December is dan misschien al even voorbij, maar stiekem wil ik wel weer terug. Ik vond het heel leuk om het ‘gekken getal’ (111) op mijn blog te zien en was vooral heel dankbaar omdat ik die week er voor er nog 100 had. Verdere uitleg is denk ik niet nodig, ik had gewoon een hele fijne en leuke tijd in december en wou dat het nog een beetje kerstmis was, meeh!
Oh alleen misschien wat uitleg over de eerste foto in de tweede collage dan, maar dat komt nog, hihi.

Zouden jullie ook nog willen dat het kerstmis was?

Liefs, Maaike

Bloglovin – Twitter – Instagram – Pinterest

13 gedachtes over “last pic’s from december 2013

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

