Favo youtubers/ bloggers

Hooi! Vandaag voor jullie een favoriete youtubers en bloggers artikel! ik zet ze allemaal voor jullie op een rijtje, van mijn eigen mening dus een top 5. Let’s go!

Ze staan niet op volgorde want die heb ik eigenlijk niet. Ook heb ik net de hele grote en bekende youtubers gekozen want die kennen jullie denk ik allemaal al wel.

Sarah Meijer! Een schat van een student, ze maakt filmpjes zoals; hauls, unboxings, vlogs en nog veel meer. Echt een super meid! ze heeft trouwens ook een blog Tea cups and cotton candy, wel blogt ze sinds kort in het engels. Ik persoonlijk vind dat erg jammer. Ze heeft trouwens 936 abonnees op youtube en 17 volgers via bloglovin

Sara Ras, valt het op? Dat ik sara(h)’s erg leuke youtubers en bloggers vind, haha. Sara blogt en maakt ook youtube video’s. Ze heeft 512 abonnees en 263 volgers op bloglovin

DIYNederland is ook erg leuk om te zien en ze heeft ook een blog, ze heeft 1,117 abonnees op youtube en 1 volger op bloglovin, maar dat komt omdat ze nog niet zo lang blogt en nu ik dit typ is ze ook nog niet echt begonnen met bloggen.

– Fotografille is een super leuke blog en heeft ook een youtube kanaal. Ze heeft 181 abonnees op youtube en 2982 volgers op bloglovin, trouwens ik kijk naar de youtube abonees en niet naar de bloglovin volgers dus vandaar dat er soms van zulke hoge getallen komen bij de volgers op bloglovin.

– Lidewij Couwenberg, echt een geweldig persoon! Ze heeft youtube en blogt ook nog een gezellig. Op youtube heeft ze 338 abonees en 357 volgers op bloglovin, dit gaat dus aardig met elkaar op. Heel leuk om te zien.

Natuurlijk zal ik over mijn eigen blog ook nog even vertellen :), ik blog op sannecornelia.weebly.com en ik ben er erg trots op, hihi. hierop heb ik 12 volgers, ik ben nu ongeveer een maandje bezig dus ik vind het nog best knap.

Dat was het artikel voor vandaag dan weer, ik hoop dat jullie het leuk vonden en vergeet ook zeker niet mijn eigen blog te bekijken. Kende jullie deze bloggers/youtubers al? Liefs Sanne

Ps; Vergeet niet mee te doen aan mijn winactie!

10 gedachtes over “Favo youtubers/ bloggers

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

