Quote – passion or not

Weer eens een nieuwe quote en niet zomaar eentje, maar eentje die zelfs aangeeft waarom hij hier eigenlijk staat! ” Do it with passion or not at all ”  Alles wat je met liefde en passie doet wordt altijd veel beter of leuker. Want zomaar iets op papier zetten wanneer je haast hebt of geen inspiratie is niet leuk om te lezen. En dat is precies de reden dat vandaag hier deze quote staat. Ik mocht gisteren naar mijn eerste persdag van de Hema en hoopte eigenlijk vandaag daarover een verslagje te kunnen posten. Maar nadat ik al om half 7 wakker was voor mijn inlevermoment op school, ik afreisde naar Amsterdam & alles van Hema bekeek, lerend terug naar huis ging, thuis eten kookte voor mij en m’n broertje en ik nog m’n tentamen voor vandaag moest doornemen, vond ik het wel even genoeg.. De foto’s zijn wel al voor een groot deel uitgezocht! Morgen kunnen jullie dus het Hema pressday verslag lezen!

Klein voorproefje van mijn dag gisteren? Check mijn socialmedia accounts!

Do it with passion or not at all. Keep that in your mind!

Liefs, Maaike

Ps; Doe ook nog mee met de winactie van Sanne!

follow me: Bloglovin – Twitter – Instagram – Pinterest

7 gedachtes over “Quote – passion or not

  1. Madeleine zegt:

    Hele mooie quote! En zo waar 😉 wat leuk dat je je eerste persevent had 🙂 was het leuk? Ik ben benieuwd naar je verslag morgen! 🙂

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

