Instadiary – #1 februari

Starbucks koffie & de laatste dingen doornemen voor het tentamen met vriendinnetje Myrthe | Donderdag behaalde ik de 150 volgers, yay! | De terugreis van het Hema persevent ; leren & wat lekkers, prima hoor! | Happy face na het persevent.

De eerste week van februari zit er ook alweer op en wat ging het weer snel! Niet zo gek als je veel te doen hebt natuurlijk! Ik was nog bezig met m’n tweede tentamen week en moest daar flink voor leren & wat verslagen schrijven. Ook kwam er onverwachts nog het persevent van Hema tussendoor, wat echt super gaaf was om mee te maken! Ik hoop dan ook snel weer een uitnodiging te krijgen en om andere bloggers weer te zien. En ja dan die 150 volgers.. Wat was ik van de week enorm verrast zeg! Maar jullie hebben me alweer verrast want jullie zijn alweer met 10 gestegen, super awesome! Na deze dagen ging ik ook nog naar werk en orkest en zo zat mijn eerste weekje van februari en de tentamens er alweer op voor mij!

Hebben jullie ook tentamens gehad of hebben jullie leukere dingen gedaan?
Thanks a lot, ik hou van jullie lieve volgertjes!

Liefs, Maaike

Ps; Doe ook nog mee met de winactie van Sanne!

follow me:
Bloglovin / Twitter / Instagram / Pinterest

16 gedachtes over “Instadiary – #1 februari

  1. Kirsty zegt:

    Leuke week heb je gehad! Ik kon helaas niet naar het Hema event komen, maar ik kan me voorstellen dat het erg gezellig moet zijn geweest! Volgende keer hoef ik hopelijk niet naar school 😉

  2. Lies zegt:

    Hele leuke foto’s en gefeliciteerd met het behalen van de 150 volgers! Ik heb de afgelopen week eigenlijk niet echt wat leuks gedaan, maar deze week ga ik wel even lekker een dagje shoppen met mijn moeder.

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

