Costes opening Leiden + kans op €100 shoptegoed!


Afgelopen vrijdag gingen Myrthe (vriendinnetje) en ik even de stad in om te vieren dat ons laatste tentamen erop zat! We aten wat en ik maakte nog mijn Hunkemöller bon op in de sale en liepen we ook een nieuwe winkel binnen! Costes, een merk dat je misschien al bij The (lady) Sting hebt gezien en die nu in sommige steden een eigen winkel heeft gekregen. Wij waren onder de indruk en al helemaal toen we een cadeaukaart kregen van €10,- !

Die dus. Myrthe en ik waren al in de winkel geweest en vonden het ‘grote feest’ van de nieuwe opening wel meevallen, maar we waren nog niet langs de meisjes gelopen die de kaartjes uitdeelden.. Dan werd het wel een groot feest. Je kreeg een cadeaukaart van €10,- die je alleen die dag kon uitgeven en een minimum aankoop bedrag was er niet, oh yeah!

We doken dus weer de nieuwe Costes winkel in en gingen opzoek naar iets leuks. Hierboven een kleine impressie van het volledig vernieuwde pand van Costes. We hadden al genoeg leuke shirts, etnischeprint rokjes en wollige vesten gezien, maar helaas dat wilde onze studentenrekeningen niet toestaan. We gingen dus opzoek naar iets rond de €10,- zodat we toch iets leuks hadden.

We keken een beetje rond bij de shirts en sieraden en al snel zag ik een schatje van een riempje, is die niet super leuk? Bruin met bloemige studs met een klein turquoise steentje er in, helemaal waar ik van hou! Wonder boven wonder paste het kleinste maatje om mij heen & kan het ook nog heel leuk staan om een jurkje. En dit schatje van een riempje was maar €12,95, ik betaalde dus maar €2,95!

Na in een heeeeele lange rij te hebben gestaan kwam er bij de kassa nog een leuke verassing, of eigenlijk verassingen!

Zo mocht je een van de drie zonnebrillen uitkiezen in een luxe tasje.


Kreeg je dit leuke glazenflesje met water en een prachtig koekje.

En een foldertje over dé Costes shopping night! Het foldertje op zich is natuurlijk niet echt de klapper, maar voor jullie wel het leukste deel uit dit artikel. Jullie kunnen hier namelijk ook kans op maken!

Als jij je inschrijft maak je kans op vier exclusieve toegangskaarten inclusief €100 shoptegoed voor jou én 3 vriendinnen. Daarnaast geven we 100 keer twee toegangskaarten weg, inclusief 25% korting op de nieuwe Costes collectie. Hier kun je je inschrijven voor de winactie!

Hiermee en een grote lach op onze gezichten stapten we de vernieuwde Costes winkel weer uit. Heerlijk zo’n onverwacht verwenmomentje!

Costes heeft enorm leuke trendy kleding wat niet al te uitbundig is maar toch hele leuke printjes en kleuren heeft, ook is het lekker proof voor je portemonnee! Het leek me leuk om te delen met jullie omdat jullie zeker een kijkje moeten gaan nemen! En jullie vinden het vast niet erg om voor  €100 je garderobe aan te mogen vullen..

Liefs Maaike

 

follow me:
Bloglovin / Twitter / Instagram / Pinterest

7 gedachtes over “Costes opening Leiden + kans op €100 shoptegoed!

  1. Marije - BakingBeautyNL zegt:

    Hallo, hallo 🙂 Zoals ik eerder wellicht al zei vind ik je blog heel erg leuk. Ik wil je dan ook graag nomineren voor de Liebster Award! HURRAAAY! Morgen schrijf ik er een blogpost over en hierin staat meer informatie. Kijk morgen dus vooral even op mijn site voor het hoe en wat rondom een Liebster Award 🙂 .(En daarin staat ook waarom ik je heb genomineerd!)

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

