Valentijnsdag! ♥ door Sanne

Heei lieve volgers van JustbeingmyselfMaaike!

Ik vind het echt heel graaf om te zien hoe snel we groeien, Amazing nu alweer 162! Love you! Ik weet trouwens dat de volgers niet zo snel groeien omdat ik nu gastblogger ben maar ook mij doet het goed om dit te zien.

Eerst even een mededeling! Vandaag zou de uitslag van de winactie zijn maar deze verschuiven we nog een weekje want er doet 1 iemand mee. Klik hier voor het artikel!

Ik zag trouwens ook hele leuke reactie’s op de vorige post die ik heb geschreven, super leuk om te lezen! Nog niet gezien? Klik hier om dat artikel nog even te lezen voor nieuw youtube en bloggers voer.

Dan nu over naar het artikel van vandaag! Ik vind het leuk om over een thema te bloggen en dit keer is het Valentijnsdag want dat is morgen al! 🙂 Al heb ik dan geen valentijn toch vind ik het erg leuk want in mijn omgeving is iedereen een stuk aardiger voor elkaar, misschien lijkt het zo maar zo voelt het wel. Hier een liedje om in de stemming te komen. Zet het liedje lekker aan tijdens het lezen van dit artikel.

Bij ons op school doen ze aan rozen, je kan dan een dag van te voren een roos kopen in de kantine en die bezorgt de klassen vertegenwoordiger dan, teminste bij ons komt diegene met een mand vol met rozen en dan geeft hij of zij ze aan mij, haha nee hoor gewoon aan die gene voor wie de roos bedoeld is.

Vorig jaar kreeg ik 1 roos van mijn beste vriendinnetje, super lief! Ik had haar ook een roos gestuurd hoor. Maar goed hieronder zal ik nog wat leuke quotes typen waar ik echt verliefd op ben, haha snap je ‘m? 😛

“You have got the key to my heart, Honey, you are the reason why i live, you’re my minion, you’re the straw to my berry, you’re the cherry on my cake.”
Meer van deze quotes? Bekijk Pinterest is en volg mij dan gelijk ook even 🙂

Dit was mijn artikel al weer! Ik hoop in ieder geval dat je het leuk vond om te lezen. Als je nog suggesties hebt voor artikels let me know!

Doe je al mee met mijn winactie? Nog 1 week.
Nemen jullie ook nog een kijkje op mijn eigen blog?

Liefs Sanne

 

2 gedachtes over “Valentijnsdag! ♥ door Sanne

  1. Roos zegt:

    Ahh super leuk! WIj hadden vroeger ook altijd zo’n rozenactie op school en dan kreeg ik ook allemaal rozen van mijn beste vriendinnen. Super leuk!
    En? Zat er nog een onverwachte roos tussen 😀 ?

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

