At the moment – feb

Nadat ik dit op een  aantal blogs voorbij heb zien komen leek het mij ook heel leuk om een keer te doen. Het is een soort van persoonlijk artikel, maar in een wat leukere vorm om jullie een beetje op de hoogte te houden van wat ik zoal doe. Maar er zouden bijvoorbeeld ook hele leuke tips tussen kunnen zitten als ik iets lekkers heb ontdekt of een gave serie..

{Zet maar aan voor tijdens het lezen}

Listening ♡ – Lorde, heel veel Lorde. Ik ben echt verkocht gewoon, ik vind het hele catchy, rustige maar toch ook up-beat muziek. Haar stem blijft heel kalm en duidelijk, ze heeft ook iets speciaals. Mijn Itube-app staat dan ook helemaal vol met allemaal nummers, de meest beluisterde is Team.

Watching ♡ – The Blacklist! Iedere maandagavond zit ik aan de tv gekluisterd om de volgende aflevering te zien. De hoofdrolspeler Peddington is gewoon geniaal, via de FBI laat hij gewoon andere misdadigers oppakken en hij wil alleen maar samen werken met Elizabeth Keen. Hier gaan we het nog wel een andere keer over hebben!

Reading ♡ – Niks leuks wat ik graag zou willen lezen, op dit moment zie ik alleen de binnenkant van mijn schoolboeken en blijven de romans/thrillers nog even in mijn boekenkast liggen.

Wearing ♡ – Rokjes en mijn nieuwe customized timberlands! Ik heb nu opeens heel veel taille rokjes, ik draag nu zo’n 5dagen in de week een rokje. Dat is best opmerkelijk want bij mijn studie maken we veel muziek en beweeg je veel, niet heel gemakkelijk in een rokje, maar toch doe ik het want ik laat me lekker niet tegenhouden, haha. Over mijn nieuwe Timbs komt later meer!

Eating ♡ – Zoete punt paprika’s en rookworst/hotdog van de Hema. De zoete punt paprika’s heb ik nog niet zo lang geleden ontdekt en ik heb m’n nieuwe tussendoortje gevonden wat ik echt altijd lekker vind en wat gezond is! De rookworst/hotdog van de Hema heb ik laatst weer wat vaker gegeten met vriendinnetje Myrthe, die is daar echt verslaafd aan of zo, hihi. (ze zijn ook heerlijk!)

Drinking ♡ – Heel veel water, eindelijk! De laatste dagen drink ik miniaal 1 flesje water leeg tot 2/3 op een dag, daar ben ik super blij mee want dat is heel goed voor je afvalsysteem in je lichaam. Ik begin het ook steeds ‘lekkerder’ te vinden, haha.

On my mind ♡ – Met net twee weken tentamens achter de rug kan ik niet anders dan denken aan hoe die tentamens zijn gegaan.. We hadden voorspeelmomenten, schriftelijke tentamens en nog wat verslagen die moesten worden ingeleverd. Maar ik heb ook veel aan vriendlief gedacht aangezien ik die niet zo vaak zag door de tentamens en het gisteren Valentijn was ♡

Wat vinden jullie van mijn At The Moment? Hele spectaculaire dingen heb ik niet gedaan of heb ik ontdekt, maar dat kan ook niet anders met tentamens.. Wat vinden jullie vaker doen of laat maar zitten?

follow me:
Bloglovin / Twitter / Instagram / Pinterest

9 gedachtes over “At the moment – feb

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

