Crazy cat lady tag! ♥ Door Sanne

Deze tag is bedacht door TeamConfetti, neem ook is een kijkje op deze blog van 2 leuke vrouwen!

Vandaag heb ik de crazy cat lady tag voor jullie! So, let’s go!
Het zijn in totaal 9 hele leuke vragen!
1. Schattigste foto van je kat(ten)
2. Bijzondere eigenschappen
Lotje is heel erg speels omdat ze in januari 1 jaar is geworden. Ze likt heel vaak mijn gezicht en als ik haar net boven haar staart aai dan gaat ze me ook likken een soort secret place. Verder kan ze bijna op ‘comando’ knipogen en zitten. Ook luisterd ze naar haar naam als ik haar roep. Als ik thuis kom van school dan wordt ik altijd hartelijk begroet door haar en s ‘ochtends als ik weg wil loopt ze helemaal mee tot aan de deur (ze is een binnen kat dus ze komt niet buiten anders had ze me denk ik wel verder gevolgd xd)
3. Omschrijf het geluid dat je kat maakt.
spinnen, miauwen, het krolse geluidje, haar nageltjes op het laminaat.
4. Koosnaam
Lotje noem ik vaak lottie pottie, poepje en gewoon Lotje. Ik kan op dit moment niet echt meer bedenken.
 
5. Betekenis
Lotje betekend heel veel voor me en ik wil dan ook alles eraan doen zodat ze het zo goed mogenlijk heeft. Lotje komt bij me liggen als ik ziek ben of als ik het koud heb in bed. Als ik niet lekker in mijn vel zit dan komt ze ook bij me om me te ‘troosten’
6. Goede tip voor andere crazy cat ladies
Koop een ligplankje en schroef deze vast aan de muur zodat ze naar buiten kan kijken, als je een binnen kat hebt dan. Ook snoepjes kunnen we niet vergeten!
7. Wat voor een kat zou jij zijn?
Een lieve kat die van zijn baasje/bazin houdt. Dol is op de camera, Veel doet aan haar vacht en heeft een spiegel nodig, beetje zoals Lotje, haha.
8. Leukste kattenwebsite
Ik volg niet echt een kattenwebsite want wat moet ik daarmee als ik al een leuke kat heb.
Ik heb er trouwens 2 maar de andere doet niet zoveel dus dan heeft niet echt veel nut om daar wat over te vertellen.
9. Beste kattengif
Voor mij persoonlijk zijn dat grote kraaloogjes en een lief klein snoetje.
Zo dit was de tag alweer, niet heel lang maar wel super leuk om te beantwoorden! Tot het volgende artikel! Liefs Sanne en Lotje
13 gedachtes over “Crazy cat lady tag! ♥ Door Sanne

    • Sanne zegt:

      haha, ja daar stond ik zelf ook een beetje van te kijken en nu je het zo vraagt weet ik het eigenlijk niet. Ik denk gewoon haar naam roepen en dan als ze je aankijkt dat je dan een knipoog geeft en ik heb dat voor het eerst gedaan toen ze best wel moe was (na het spelen) Liefs Sanne

  1. Lies zegt:

    Echt een hele leuk tag en wat ziet Lotje er lief uit! Ik heb zelf één kat Floris en hij is nu alweer bijna 17 jaar, maar vanaf kitten af aan likt die ook telkens en ik vind dat zo grappig.

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

