Weekje Vledder

Wub wub, op het moment dat jullie dit lezen zit ik in een grote bus met 60 kinderen op weg naar kamp. Ik ga met een basisschool mee naar Vledder / Wilhelminaoord, echt super leuk want hier ben ik zelf met de(ze) basisschool ook geweest. Misschien jij ook wel want het is een vrij bekend iets in Drenthe en bijna alle basisscholen uit Den Haag gaan hierheen. Het is een groot terrein met een prehistorisch dorp er op, precies zoals vroeger! We gaan van maandag tot vrijdag en gaan daar iedere dag leuke dingen doen die te maken hebben met de prehistorie en de natuur. Bijvoorbeeld potjes maken, manden vlechten, vuursteen slijpen, pijlen maken en linsensoep eten in het prehistorisch dorp. Heel erg leuk dat ik mee mag, want ik vond het daar vroeger altijd erg leuk. Gelukkig telt dit ook gelijk voor school voor een soort stage wat wij noemen een WerkVeldActiviteit (WVA) waarin wij kennis moeten maken met verschillende doelgroepen zodat je je daarin kunt oriënteren voor later. Dit is natuurlijk wel een hele leuke manier om kennis te maken met kinderen en hun gedrag. Ook ken ik de kinderen al een beetje doordat ik vorig jaar hier heb gewerkt & met de klas van mijn moeder mee ga!

Ik ga een onwijs leuke tijd hebben, maar ik kan m’n blogje natuurlijk niet leeg laten staan al die dagen.. Dus er staat het een en ander ingepland!

Dan weten jullie ook waarom ik niet op comments of op jullie blogs reageer. Ik hoop dan dus ook dat jullie wel mijn blogje bezoeken, hihi. Ook wil ik jullie verklappen dat ik bezig ben met heeeeeele leuke dingen voor eind maart!

Tot over een weekje!
Liefs, Maaike

3 gedachtes over “Weekje Vledder

  1. Lies zegt:

    Wat leuk dat je mee mag op kamp met de kinderen! Lijkt mij ook inderdaad een erg leuke manier om kennis te maken met ze. Ik wens je heel veel plezier toe! Ik ben nu ook wel heel erg benieuwd naar de hele leuke dingen voor eind maart haha.

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

