Instadiary – #3 & #4 februari

De derde week (ondertussen heel) februari zit er alweer op, dat betekend ook mijn voorjaarsvakantie. Maar ik heb lekker kunnen ontspannen van m’n tentamen week van daarvoor en hoefde helemaal niet aan school te denken. Oke een paar kleine dingen en wat voorbereidingen voor mijn WerkVeldActiviteit (WVA, soort oriënterende stage). 

Appeltje met granaatappelpitjes, YUM! | Twee debieltjes gaan naar Amsterdam, ramptoeristen in eigen land | Myrthe in een cozy muziekwinkeltje | Dagje werken en deze slimmerd dacht dat hij kon ontsnappen.. niet dus!

Mijn opa & oma 53 jaar getrouwd, dat hebben we gezellig gevierd met de familie en een etentje.

follow me:
Bloglovin / Twitter / Instagram / Pinterest

2 gedachtes over “Instadiary – #3 & #4 februari

  1. Lies zegt:

    Hele leuke foto’s! Ook wel heel grappig hoe het vogeltje er daar bijzit achter het glas na zijn mislukte ontsnappingspoging. Al zal die waarschijnlijk nog wel aan het nadenken zijn geweest hoe die het volgende obstakel uit de weg zou krijgen haha.

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

