Recept: Tussendoortje Appel sandwich

Hooi! Vandaag een recept! Ik heb dit recept al twee keer gemaakt voor mezelf en het bevalt me erg goed. Een keer voor het proberen en toen was ik er zo enthousiast over dat het voor de tweede keer ook heb gefotografeerd, so let’s go!

Wat hebben we nodig?

– Appel
– Pindakaas
– Kaneel
– Poedersuiker/ gewone suiker
– Mesje
– Bord of bakje om het in te doenIk heb alle stappen gefotografeerd en in 1 foto gezet want dat vond ik wat makkelijker en omdat ik nog niet zelf mijn foto’s in mijn artikel kan plaatsen moet Maaike dat steeds doen en daarom is het makkelijker om alle stappen in 1 of 2 foto’s te zien dan in bijvoorbeeld 10 foto’s.

Het recept

Als eerste snij je de appel is plakken, het ligt aan je appel hoeveel je eruit kan halen ik zelf kon er 3 uithalen.

Als tweede Haal je het klokhuis eruit dit kan ook met een appelboor, ik heb het gewoon met het mesje gedaan.

Dan smeer je er pindakaas op, niet te dik maar ook niet te dun.

Dan wat kaneel erover, ik heb juist extra veel gedaan want dat maakt de pindakaas wat minder plakkerig en kaneel is gewoon lekker! ♥

Dan als laatste wat poedersuiker of gewone suiker, ik koos poedersuiker want dat vond ik er wel leuk uitzien.

And you are done!
Jummie, eetsmakelijk! (:

Dit was het recept, er waren wat problemen achter de schermen vanaf mijn kant, mijn camera kaart is stuk maar ik ga 1 maart een nieuwe halen bij de Saturn, dus dan kan ik weer lekker verder (: !!

Liefs Sanne

5 gedachtes over “Recept: Tussendoortje Appel sandwich

  1. Lies zegt:

    Ziet er lekker uit! Ik ben vooral wel heel erg benieuwd naar hoe de combinatie van appel met pindakaas gaat smaken. Ik ga het daarom ook zeker eens een keertje proberen.

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

