B A C K

Wow, dat is nog eens een verrassing! Wie had ooit nog gedacht dat er hier een nieuwe post zal verschijnen? Ik eerlijk gezegd een tijdje niet meer. Er is heel veel gebeurd, super leuke dingen, maar ook hele treurige.. In november werd mijn opa heel erg ziek, net voor kerst mocht hij naar huis en hebben we een heerlijke vakantie gehad met elkaar. In maart ging het weer mis en eind maart op mijn verjaardag ging het helemaal mis. Mijn moeder en ik zijn de laatste 4 dagen en nachten bij hem geweest en hebben zo veel mogelijk voor hem gedaan als kon. Dit was een zware tijd aangezien de band met mijn opa heel hecht was. Daarom heb ik ook alles gedaan en geregeld wat ik kon en heb ik ook veel dingen gezien die mij erg veel verdriet deden. Maar dat was het waard, want hij was er ook voor mij, vanaf mijn geboorte.. Na dit alles is mijn oma nog steeds erg in de war en is zij vaak bij ons, ook niet echt makkelijk.
Na deze zware periode ging school natuurlijk ook weer verder en moesten er al gelijk weer tentamens gemaakt worden. Nu is het jaar bijna voorbij en krijgen we de laatste verslagen terug. Als het goed is ben ik dan gewoon over naar het tweede studiejaar!
Net na de tentamens ging ik met het orkest op tournee in Italiรซ! Daar hebben we 10 dagen hard gerepeteerd en 11 concerten gegeven! Was weer een super ervaring met al deze fijne mensen. Eind mei was het al weer tijd voor de jaarlijkse dansshows van mijn dansschool. In mei was ik dus keihard aan het repeteren, ik deed namelijk mee aan 11 dansen van de 30! Dit jaar was het thema The Love Boat en (je raad het al) hadden we een grote boot op het podium waarop je ook kon dansen. Alle vijf de shows hebben we keihard geknald en wat waren ze super! Het weekend er na (jaaaa het Pinksterweekend) ging ik met een goeie vriendin naar PinkPop!!! En shit wat was het vet en super chill om daar met haar te zijn! Good times, good memories to have! Nu ben ik nog bezig met een stage op een basisschool met het in elkaar zetten van een afscheidsmusical. Ook super gaaf en volgende week zit dat er ook alweer op! Ondertussen ben ik ook begonnen aan serieus afvallen, oke eigenlijk niet afvallen maar zorgen dat ik wat fijner voel over mijn eigen lichaam. Dit betekend wat afvallen, maar ook weer wat spieren terug krijgen, gewoon de onnodige vetjes kwijt raken en weer wat strakker worden. En ik moet zeggen dat gaat best lekker!
Eigenlijk zit ik op dit moment best lekker in m’n vel, ondanks dat ik soms nog heel erg verdrietig kan zijn. Dit soort dingen zullen ook altijd blijven gebeuren in je leven, maar het blijft moeilijk. Ook dacht ik dat ik niet kon genieten van de dingen die daarna zouden komen, maar ik ben heel blij dat ik toch gegaan ben en me er vol heb ingegooid.


Maar ik miste nog wel iets, bloggen. Ondanks dat ik zelf niet echt de tijd en zin had om wat te schrijven las ik nog weleens een blog, zocht ik leuke posts over DIY’s en checkte ik ook mijn eigen blog om te kijken of ik echt niet iets moest gaan doen. Vandaag komt daar dus verandering in. Ik mis het toch, maar wat mij het meest tegenhield is dat regelmatig posten. Al zou ik het heel graag willen, ik kan het niet, soms kan ik niet aan school, dansen, orkest en m’n blog werken en soms heb ik er ook geen zin in. Daarom heb ik besloten er een beetje lak aan te hebben of mensen het nou oke vinden of niet, dat ik niet regelmatig ga posten. Dus geen vaste dagen of aantallen per week. Ik post wanneer ik weer echt iets leuks voor jullie heb. Ik ben de laatste tijd ook lekker creatief bezig geweest, so you know what to expect!

Hou dit leuke blogje dus maar weer goed in de gaten!

Peace!

Ps; Aahw yezz, we hebben weer gewonnen met voetbaaaaaal! Ik ben nu dus bezig met oranje creatieve dingen ๐Ÿ˜‰ Check mijnย Instagram!

8 gedachtes over “B A C K

  1. Kirsty zegt:

    Welkom terug! Je hebt echt veel meegemaakt en bent heel druk geweest de afgelopen tijd, knap dat je nu weer een moment hebt gepakt om even te bloggen! Ik snap wel dat je niet meteen een vaste regelmaat wil qua posten en dat is ook helemaal prima; het bloggen moet wel leuk blijven natuurlijk!

  2. Petra zegt:

    Leuk dat je er weer bent,….ach je hart volgen is helemaal niet erg, daar gaat het om met bloggen…geen zin, niet doen!…en wel zin, lekker posten!

    Groetjes Petra

  3. Bianca zegt:

    Ahw jeetje wat een verhaal! Nog heel veel sterkte met ’t verwerken van alles en richt je vooral op de leuke dingen en denk terug aan alle mooie herinneringen die je hebt! โค๏ธ

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

