Update – Under Construction

Lieve volgers, ik moet jullie even laten weten waarom het hier zo stil is, maar eigenlijk ook weer niet! Eventjes geleden spotte ik dat ik juist weer helemaal zin had in het bloggen, daar kwam echter niet zo veel van terecht.. Ik miste het bloggen echt heel erg, maar op een of andere manier kon ik wel uren achter de computer zonder dat er iets in mijn brein op kwam.. Ik dacht dat dat na mijn weekje Mallorca wel goed zou komen, maar nee.. Ik ging opzoek naar het probleem en kwam er al snel achter dat ik eigenlijk niet tevreden was over hoe mijn blog er uit ziet. Daarom vond/vind ik het minder leuk om iets te posten.

Goed, probleem gevonden. Hier en daar vroeg ik om wat adviezen en hulp, aan de slag dan maar! Ik heb vooral héél veel andere blogs bekeken om te zien wat ik nou eigenlijk mooi vond en zou willen. Een aantal dingen heb ik aangepast, na veel puzzelen.. Zo staan er in de sidebar aan de rechterkant (al zeg ik het zelf) mooie social media icons die jullie direct naar mijn pagina’s sturen! Ook de volgorde van een aantal widgets in de sidebar heb ik veranderd. De contact pagina heeft een contactformulier gekregen waardoor je heel makkelijk mij kunt bereiken voor alles wat je kwijt wilt! En ook de about pagina heb ik maar eens aangepakt, want ik ben al 2 jaar geen 18 meer.. whoops! De andere pagina’s zullen in de komende week ook aangepast worden! Ook heb ik een hoop mailtjes verstuurd en connecties gemaakt om mijn blog weer wat meer op de kaart te zetten.
Ook moet ik weer eens een nieuwe foto gaan (laten) maken vanmezelf, want die is ook een beetje verouderd & de header kan ook wel een opfrisbeurt gebruiken. Hiervoor ben ik nog wat ideeën aan het opdoen qua wat ik precies wil met mijn lay-out. Ik namelijk ook over een tijdje, eigenlijk zo snel mogelijk, overstappen naar een eigendomein met een nieuwe naam! Dan wordt alles opeens totaal aders! Maar zover is het nog niet..

Maar goed! Ik ga proberen de aankomende weken weer eens wat te posten, maar als jullie dan veranderingen zien, weten jullie waarom! Wat ook veranderd is én wat met jullie te maken heeft zijn het aantal volgers! Die zijn de laatste tijd opeens heel erg toegenomen! Nu weet ik ook wel voor een deel waar die vandaan komen, maar toch! En omdat het opeens zo toeneemt heb ik besloten een leuke winactie te organiseren zodra ik de 200 bloglovin followers behaal! Dus waar wachten jullie nog op? Deel met iedereen je favo blog, haha!

Jullie in ieder geval enorm bedankt voor het blijven volgen van mijn blog, ook in mindere tijden! Ik hou van jullie, die knuffel is voor jou..

Peace!

Ps; Laat gerust tips & tricks achter in een comment of via het contact formulier!

13 gedachtes over “Update – Under Construction

  1. gouweleeuw zegt:

    Ja dat herken ik daar heb ik ook wel eens last van. Weet wat bij mijn helpt al je ergens bent en je denk niet even aan bloggen en je leest boekje dat er spontaan iets op komt dan gelijk op schrijven en later over bloggen en het helpt en zet is op je pagina wat bij jouw past je kan hem altijd nog veranderen in een andere naam.
    Groetjes Angelique

  2. theladywb zegt:

    Leuk dat je weer gaat beginnen! Ik ben zelf ook weer begonnen na een hele tijd, vind het stiekem toch wel heel leuk om te doen.. Gewoon de tijd voor nemen! Ik heb eerst lang nagedacht wat ik precies met mijn blog wilde en welke lay-out ik mooi vond. Dat helpt wel echt! Succes ermee. 🙂 Ik ben benieuwd!

  3. Kirsty zegt:

    Wat leuk dat je je layout zo gaat veranderen en er al mee bezig bent! Ik snap wel dat je minder zin kreeg om te bloggen doordat je je eigenlijk gewoon stoorde aan je layout, ik kan me daar ook heel geïrriteerd door voelen!

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

