# Back to school

Ik moest er toch ook echt aan geloven.. School is weer begonnen en de ‘zomervakantie’ is over! Gelukkig heb ik een redelijk goede vakantie gehad om weer van start te kunnen gaan. Ik ging met mijn vriend en zijn familie een week naar Mallorca, heerlijk! Thuis deed ik leuke dingen met vrienden en vooral vriendinnetjes! Ook heb ik heel wat gewerkt, wel iets meer dan wat ik gepland had want mijn vader werd aan zijn knie geopereerd, dus hup hup Maaike de winkel in. Vooral de laatste week heb ik er enorm van genoten en heb ik nog heel wat feestjes gehad en ging ik zoals ik schreef samen met Sanne naar Amsterdam voor de River Island Re-launch en de Mode Musthaves pop-up store, dat was echt heel gezellig. (hier lezen jullie snel meer over)

 

Aangezien ik pas gisteren mijn eerste lesdagje had van (alweer) mijn 2e studiejaar, zijn mijn broertje en ik nog naar de film Step up 5 All in geweest & ging ik ’s avonds uiteten met mijn dansvriendinnetjes. Een beste afsluiter voor de vakantie had niet gekunt!
Gisteren begon het collegejaar weer voor mij met een vrij kort dagje, helaas is dat vandaag niet het geval en morgen al helemaaaaal niet.. Dan mag ik namelijk van 09:00 – 18.30 de schoolbankjes bezoeken, hmmm fijn. Maar goed, daar tegenover staat dan weer een vrije dag op vrijdag, dat betekend dat ik de gehele 1e periode 4 dagen weekend heb! Olé! Gelukkig zijn de lessen echt super leuk en ook de mensen heel chill, dus uiteindelijk komt dat wel goed. Ook een fijne bijkomstigheid is dat wij nu een vast rooster hebben en niet iedere week weer iets anders, dus weet ik ook precies wanneer ik tijd heb voor le blog! En daar gaat dit eigenlijk ook een beetje over. Ik heb genoeg ideeën voor blogs en er gaat ook zeker genoeg gebeuren, maar ik wil eerst even een beetje in het schoolritme komen. Een aantal dingen staan al ingepland, maar nog niet voor iedere dag een post. Dat gaat het sowieso nooit worden, hihi. Ook heb ik binnenkort twee bijeenkomsten voor deze leuke blog.. en ook daarover vertel ik jullie snel meer! Opeens gebeurd er heel veel en heb ik heel veel stof om over te schrijven.. Ik heb er nu dus alleen even de tijd niet voor. Ook vind ik het aan de ene kant heel stom om het niet meteen de dag er na online te hebben staan (anders is het zo achteraf) maar aan de andere kant is het ook heel stom als ik nu 2 weken lang heel veel post en daarna veel minder.. of niet?

In ieder geval heb ik weer veel zin in school. Als ik dit terug lees denk ik echt, whuuuut hoe dan? Op zich had ik nog wel wat uurtjes aan het strand of bar willen doorbrengen. Maar alles gaat weer verder en gelukkig gaat mijn blog ook weer een stapje verder! Ik had jullie trouwens belooft om bij het passeren van de 200 followers een winactie te houden; daar ben ik ook druk mee bezig!

Sinds wanneer zijn jullie eigenlijk weer begonnen met school? Vraag me af waar jullie allemaal vandaan komen! Dit was voor nu even een leuke school/vakantie gerelateerde update & we’ll keep in touch! Om meer te zien van mij kun je me volgen op Instagram!

Succes at school! Peace!

3 gedachtes over “# Back to school

  1. gouweleeuw zegt:

    Hoi wat een leuke update en wat heb je veel gedaan in je vakantie ik hoop dat je nog bent uit gerust om weer volle moed naar school te gaan

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

