Project Positief – Quote

De lieve en leuke Dagmar, van de blog By Dagmar Valerie, heeft een instagram challenge bedacht. Een hele leuke, maar zeker ultra positieve! 

Al een maandje schrijft Dagmar iedere maandag een super positief artikel om iedereen een goeie start van de week te geven. Want tegenwoordig is er al genoeg ellendigheid en mogen we ook weleens aan de fijne dingen denken! Met deze Instagram Challenge wil Dagmar de maand september super positief beginnen en iedereen besmetten met positiviteit! Door allemaal dezelfde hashtag (#projectpositief) kan iedereen elkaars positieve foto’s bekijken en zo de positiviteit weer doorgeven! Deze challenge duurt maar een week en iedere dag heeft een aparte opdracht om een foto van te posten. Dit is het overzicht van alle dagen met bijbehorende thema´s:

Maandag 1 september – Een quote
Dinsdag 2 september – Happy moment
Woensdag 3 september – Smile
Donderdag 4 september – Good Times
Vrijdag 5 september – Yes I can!
Zaterdag 6 september – Life is a party
Zondag 7 september – Spread the love

 

Voor de allereerste opdracht van maandag 1 september zocht ik naar een inspirerende / positive thinking en die dan ook bij mij van toepassing is. Uiteindelijk koos ik voor deze: ‘ The happiest people don’t have the best of everything, they just make the best of everything ‘ 

Tijdens het zoeken op weheartit en bij de hashtag #projectpositief kwam ik heel veel mooie quotes tegen. Zo veel dat het moeilijk kiezen was! Aangezien iedereen nog wel een extra dosis positiviteit kan gebruiken op deze donderdag deel ik er een aantal met jullie!

Zouden jullie een quote kunnen kiezen uit deze hele rij? Ik vind ze allemaal heel mooie en inspirerend! Nou ja.. eigenlijk heb ik wel kunnen kiezen, omdat die quote goed bij mijn eigen situaties past.
Doen jullie al mee aan deze leuke challenge? Let me know! Zo niet, dan kun je nog altijd mee doen! We zijn dan misschien vandaag al bij dag 4 aangekomen, maar je kunt natuurlijk nog altijd mee doen en iedereen in jouw time-line besmetten met positiviteit!

Aan het einde zal ik jullie nog een overzichtje laten zien van de hele challenge en mijn foto’s! Voor iedereen die mee doet; Good luck!

Peace!

Bron: By Dagmar Valerie – bedenker Project Positief
10 gedachtes over “Project Positief – Quote

  1. Dagmar Valerie (ByDagmarValerie) zegt:

    Wauw wat een prachtig artikel heb je erover geschreven, echt heel erg bijzonder! Ik ben er helemaal stil van, ongelooflijk bedankt voor het delen en wat heb je een prachtige quote uitgezocht hiervoor. Echt je bent een topper, heel erg bedankt voor je moeite en superleuk dat je aan Project Positief deelneemt! Heel veel liefs Xxx

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

