Spam een blog of webshop!

Lieve trouwe volgertjes, vandaag mogen jullie weer lekker spammen! Er stond eigenlijk een ander artikel voor vandaag op de planning, maar ik heb een beetje ruzie met mijn camera..Drukte met school, werk en events helpen daar ook niet echt bij. Ook ben ik nog heel veel bezig met ‘achter de schermen’ te werken aan m’n blog, daar horen jullie snel meer over!

Maar daarom wil ik jullie vandaag de gelegenheid geven om je eigen blog of webshop te promoten! Dat vinden jullie natuurlijk helemaal niet erg he? Je mag ook naast je eigen blog/webshop een ander promoten, want ik ben altijd op zoek naar leuke blogs/webshops! Dus vertel iets over jezelf en de link die je erbij zet. Ik neem natuurlijk bij iedereen een kijkje, zou leuk zijn als jullie dat ook doen!

So, show me what you hide for me.. hehe!

Liefs!

17 gedachtes over “Spam een blog of webshop!

  1. pinkitnl zegt:

    Wat lief dat we mogen spammen πŸ˜€ Ik ben Bianca en ik schrijf elke dag twee artikelen op mijn site http://www.pinkit.nl . Deze gaan o.a. over beauty/lifestyle en persoonlijke artikelen ik zou het leuk vinden als je een kijkje komt nemen x

  2. ellen1995 zegt:

    Leuk dat we mogen spammen! Op mijn persoonlijke blog vind je bijna elke dag een artikel. Dit kan zowel een review, DIY, outfit, … zijn! Ik zou het leuk vinden mocht je een kijkje nemen op mijn blog: ellenismyname.blogspot.be

  3. Manon zegt:

    Wat vervelend dat je ruzie hebt met je camera, wel lief van je dat je ons de kans geeft om te spammen. Mijn blog gaat voornamelijk over budget beauty producten, maar ook lifestyle en fashion komt er voorbij op mijn blog. Doordeweeks komt er altijd 1 artikel online dus neem snel eens een kijkje op http://www.inspiiredbylife.nl

  4. Madeleine zegt:

    Wat leuk dat we mogen spammen πŸ™‚ Ik ben Madeleine, 25 jaar en een random blogster. Ik blog over alles wat ik leuk vind, en per week verschijnen er 4 artikelen. Verder heb ik mijn eigen katoenen tas ‘simple’ die ik verkoop voor heel goedkoop! πŸ˜‰
    O en ik ben dol op Instagram, elke zondag verschijnt mijn instaMAD op mijn blog !! Ik zou het leuk vinden als je mijn blog eens bezoekt..

  5. Petra zegt:

    Wat lief dat je ons een kans geeft ons blog in de spotlight te zetten, Zelf heb ik sinds een niet al te lange tijd een blogje wat gaat over de manier waarop ik over mijn beauty en life style ervaringen schrijf. Dit kan dus echt over verschillende onderwerpen te gaan…..De blogjes zijn geschreven vanuit mijn gevoel en denkwereld en probeer dit zo uitgebreid mogelijk te beschrijven Ze zijn mijn persoonlijke beleving, waarin je dit soms ook in de details terug kunt vinden…

    Ik zou het leuk vinden als je eens bij mij komt lezen maar ook andere mensen zijn natuurlijk heel erg welkom om eens te komen lezen, Men kan mijn blog vinden op http://www.heelgewoondagelijks.blogspot.nl
    Groetjes Petra

  6. Kim zegt:

    Ik heb je net ontdekt en vind dat je een leuke blog hebt! En dat ik gelijk mag spammen is natuurlijk altijd leuk πŸ˜‰ Ik ben Kim, bijna 25 en blog op http://happinessinlife89.wordpress.com. Dit is nu al een tijdje mijn food&lifeblog.
    Ik blog over gezonde receptjes, reviews over net ontdekte tentjes of producten en persoonlijke dingetjes die mij blij maken! πŸ™‚ Leuk als je een kijkje komt nemen!

  7. Anne - Gowk- zegt:

    Hoi, ik ben Anne een 19-jarige Rotterdamse psychologie studente die geniet van het goede leven, reizen, fashion en fotografie. Heb ik je nieuwsgierige alterego geΓ―nteresseerd kom vooral even langs.

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

