Project Positief – Instagram Challenge

Wie kent nou niet de blog van Dagmar – By Dagmar Valerie? Je weet wel dat meisje met die super positieve instelling! Ook als het even tegenzit. Een feelgood blog met veel vrolijkheid en positiviteit, daar kun je niet omheen & iedereen heeft het nodig. Sinds kort is Dagmar Project Positief gestart en dat is zéér aanstekelijk!

 


Project Positief, super leuk initiatief waar ze stil staat bij geluk en ze laat zien hoe je geluk kan delen. Met haar motto: Making one person smile can change the world. Maybe not the whole world, but their world, wil Dagmar iedereen laten zien hoe we de wereld weer een beetje positiever kunnen maken.
Elke maandag post ze een artikel om extra positiviteit en geluk te delen met haar lezers. Ze eindigt haar blog met een challenge, een van die was “hoe gelukkig ben jij?”. Je zou denken dat dit een hele makkelijke vraag is en wil je meteen ‘Super!’ of ‘Prima’ antwoorden. Maar wie durft er echt antwoord te geven op deze vraag? In hoeverre ben jij écht gelukkig?
Ondertussen staan er al heel wat positieve artikelen online die je zeker eens moet gaan lezen voor een ultimate positive feeling! Ook startte Dagmar de Project Positief Instagram Challenge! Ja je raad het vast al; een challenge op Instagram om de positiviteit te verspreiden! Natuurlijk wil ik hier aan mee doen! Dus plaatste ik een week lang afbeeldingen op Instagram passent bij de dagopdracht.

Alle 7 dagen van de Project Positief Challenge hebben een mooie opdracht gekregen en natuurlijk ook een mooi overzicht! Ik was best benieuwd wat ik allemaal zou gaan posten en uiteindelijk ben ik er heel tevreden over en had het niet beter gekund!
De eerste opdracht was een quote, dit vond ik heel moeilijk kiezen.. Er zijn zo veel mooie quotes! Daarom deelde ik mijn favorieten in een aparte post!

DAY 1# QUOTE • The happiest people don’t have the best of everything, they just make the best of everything !

DAY 2# HAPPY MOMENT • Na treurige dingen en veel struggles over naar het 2e studiejaar gingen vriendlief en ik op vakantie. Stress is gone & helemaal happy!

DAY 3# SMILE • Met (dans)vriendinnetjes de vakantie superrr afsluiten! #sushilove

DAY 4# GOOD TIMES  • met blogdinnetje @sannecornelia bij de#RIlaunchAMS

DAY 5# YES I CAN! • ..walk the runway @ modeweekend Voorburg

DAY 6# LIFE IS A PARTY • So let’s dance! @jdsnl dansshows ’14

DAY 7# SPREAD THE LOVE  • Mijn liefde voor tie-dye, vrolijke kleuren en blijheid wil ik met jullie delen! Ok, en de liefde voor jullie ❤

Hebben jullie ook mee gedaan aan deze super leuke en positieve challenge? Ik hoop het maar, want het is ontzettend leuk! Ik heb eigenlijk foto’s gebruikt die al bestonden en van wat oudere momenten waren en soms juist net genomen. Het is natuurlijk nog leuker om op de dag zelf met bijbehorende opdracht een foto te maken. Zo haal je altijd het beste uit je dag & wordt de challenge net wat moeilijker!

Laten we hopen dat Dagmar weer eens zo’n challenge organiseert! Doen jullie dan ook mee?

Peace & Love, Maaike

Ps; Check deze & al mijn andere foto’s op mijn Instagram account!

3 gedachtes over “Project Positief – Instagram Challenge

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

