New week, new quote

Elke week beginnen met een inspirerende quote, dat lijkt me heel mooi! Zo kunnen we elke week beginnen met een positieve instelling. Ik kan soms nogal negatief zijn over mijzelf en dingen die gebeuren in het leven, dus we gaan eens snel het roer omgooien!

Iedere week wil ik dus een inspirerende of positieve quote plaatsen zodat ik een soort ‘motto voor de week’ heb. Je kunt de quote bijvoorbeeld opslaan als screensaver, achtergrond of op Instagram plaatsen om af en toe nog even te spieken als je je motto bijna kwijtraakt!


Deze quote vond ik vandaag en het lijkt me eigenlijk een mooie quote voor altijd. Houd in je achterhoofd dat je alleen dingen goed kunt volbrengen als je het leuk vind om te doen. Doen waar je van houd valt veel meer aandacht en liefde te geven dan iets waar je heel erg tegenop kijkt. Natuurlijk kan je niet alleen maar dingen doen die je het liefst zou doen. Soms doe je iets en kan je er helemaal niet je ei in kwijt, vraag jezelf dan goed af of dit wel is wat je wil, kan je hier iets mee? Soms is het dan ook beter om met dingen te stoppen als je er geen tijd in kan steken en er ook geen plezier aan beleefd. Maar soms moet je jezelf helpen herinneren wat de leuke kanten er van zijn. Dat als je daar mee klaar bent je weer tijd hebt voor de nog leukere dingen. Alleen dan zul je succes hebben, iets waar je geen tijd en liefde aan besteed zal verdwijnen. Dit is zo met vriendschappen, je werk/school, hobby’s, bloggen, noem het maar op! Een goede mind-set om voor altijd te onthouden dus!

Wat vinden jullie van deze quote of hebben jullie een betere quote/motto als mind-set?

Liefs, Maaike

11 gedachtes over “New week, new quote

  1. Madeleine zegt:

    Love this quote too 🙂 had ik laatst in m’n quote blogpost! Quotes houden mij op been en geven mij verlichting! M’n favo quote atm is; everything That kills me, makes me feel alive!

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

